REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vidutinis vartotojas per mėnesį sulaukia bent trijų SMS žinučių, kuriose reklamuojamos įvairios prekės ar akcijos, skaičiuoja telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“. Ji pastebi, kad vartotojai ne visada žino, kaip atsisakyti juos erzinančių reklaminių pranešimų. Greičiausias būdas – kreiptis į besireklamuojančias įmones tiesiogiai ir paprašyti pašalinti numerį iš jų duomenų bazių.

Vidutinis vartotojas per mėnesį sulaukia bent trijų SMS žinučių, kuriose reklamuojamos įvairios prekės ar akcijos, skaičiuoja telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“. Ji pastebi, kad vartotojai ne visada žino, kaip atsisakyti juos erzinančių reklaminių pranešimų. Greičiausias būdas – kreiptis į besireklamuojančias įmones tiesiogiai ir paprašyti pašalinti numerį iš jų duomenų bazių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Vartotojai dažnai kreipiasi į mus prašydami sustabdyti reklaminių žinučių siuntimą, tačiau jas siunčia ne „Bitė“. Įmonės, kurios šiuo būdu nori privilioti daugiau klientų, kreipiasi į bendroves, kurios tokias žinutes ir platina. Paprastai, numerius joms savanoriškai suteikia patys vartotojai“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

REKLAMA

Jo teigimu, bendrovės žmonių kontaktus dažniausiai gauna siūlydamos nuolaidų korteles ar organizuodamos konkursus ar žaidimus, kurių dalyviai turi pateikti savo duomenis. „Norėdami juose dalyvauti, vartotojai dažnai sutinka ir su tuo, kad jų numeris gali būti perduotas partneriams. Pavyzdžiui, leidžia siųsti informaciją apie nuolaidų kortelės privalumus, o SMS žinutes platina kiekviena parduotuvė atskirai“, – teigia „Bitės“ vadovas.

REKLAMA
REKLAMA

Pakliuvusiems į tokią situaciją „Bitė“ pataria kreiptis tiesiai į SMS žinutes siunčiančią įmonę, tačiau pastebi, kad tai gali būti ne taip lengva. Kaip greitai pavyks atsisakyti reklaminių žinučių priklauso nuo bendrovių geranoriškumo – ne visos įmonės aiškiai nurodo, kaip tai padaryti.

„Gerbiame savo klientų teisę į privatumą ir žinome, kaip tokios žinutės juos erzina, todėl niekam neatskleidžiame jų kontaktinių duomenų“, – tvirtina Ch. Robbinsas.

„Bitės“ vadovo teigimu, bendrovės klientų aptarnavimo centro darbuotojai kone kasdien sulaukia vartotojų prašymų sustabdyti kitų bendrovių siunčiamas reklamines žinutes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų