REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulinės organizacijos „ContactCenterWorld“ klientų aptarnavimo centrų apdovanojimuose „The Best Practice Awards“ telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ pastangos gerinant klientų aptarnavimą buvo apdovanotos net dviem medaliais. Sidabro medalis bendrovei skirtas klientų aptarnavimo meistriškumo kategorijoje, bronzos – už klientų aptarnavimą socialiniuose tinkluose.

Pasaulinės organizacijos „ContactCenterWorld“ klientų aptarnavimo centrų apdovanojimuose „The Best Practice Awards“ telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ pastangos gerinant klientų aptarnavimą buvo apdovanotos net dviem medaliais. Sidabro medalis bendrovei skirtas klientų aptarnavimo meistriškumo kategorijoje, bronzos – už klientų aptarnavimą socialiniuose tinkluose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš viso tarp finalininkų Europos, Vidurio Azijos ir Afrikos regiono (EMEA) apdovanojimuose „Omnitel“ buvo patekusi keturiose kategorijose. Bendrovė taip pat buvo nominuota mažų ir vidutinių klientų aptarnavimo centrų bei pagalbos centrų kategorijose.

REKLAMA

Iš viso apdovanojimuose dalyvavo beveik 170 geriausiai klientus aptarnaujančių kompanijų iš viso pasaulio, skirtingoms kategorijoms pateikusių 1 500 paraiškų. „The Best Practice Awards“ nugalėtojai paskelbti liepą Vienoje (Austrija) vykusioje „ContactCenterWorld“ konferencijoje.

- „Gerindami klientų aptarnavimo kokybę, kultūrą ir procesus itin daug nuveikėme per pastaruosius dvejus metus. Gauti tarptautiniai apdovanojimai tik patvirtina, kad einame tinkama kryptimi ne tik Lietuvos, bet ir pasaulinio lygio paslaugų bendrovių kontekste, kad padarėme didžiulę pažangą ir atitinkame tarptautinį „best in class“ arba „world class customer service“ standartą. Tačiau stengtis dar yra kur, todėl klientai, iš bet kurio „Omnitel“ darbuotojo sulaukiantys daugiau nei tikisi, išlieka mūsų siekiamybė ir gavus šiuos du mums labai svarbius apdovanojimus. Mums rūpi, kad mūsų klientai ne tik sulauktų geresnio aptarnavimo, bet ir būtų juo patenkinti“, – sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.

REKLAMA
REKLAMA

Daug dėmesio „Omnitel“ skiria ne tik įprastų klientų aptarnavimo kanalų plėtrai ir jų darbuotojų kvalifikacijai, bet ir klientų aptarnavimui internete bei socialiniuose tinkluose – būtent už šias pastangas bendrovė ir buvo įvertinta pasauliniuose klientų aptarnavimo centrų apdovanojimuose. „Omnitel“ klientai gali naudotis unikaliomis rinkoje pokalbių internetu konsultacijomis „Omni gyvai“, taip pat vaizdo pokalbių internete konsultacijomis apie išmaniuosius telefonus ir kitus įrenginius. Populiarus, klientų mėgstamas aptarnavimo kanalas yra ir „Omnitel“ puslapis socialiniame tinkle „Facebook“.

Į visais kanalais gaunamus klientų klausimus ir užklausas atsakinėja tik „Omnitel“ klientų aptarnavimo specialistai. Tai padeda išlaikyti itin aukštą aptarnavimo kokybę ir klientams atsakyti tiksliai bei operatyviai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų