REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovė „Hewlett-Packard“ (HP) pranešė pirmoji iš IT gamintojų Baltijos šalių įmonėms ir organizacijoms pradėjusi siūlyti techninės įrangos gedimų atstatymo per 6 valandas paslaugą.

REKLAMA
REKLAMA

HP atstovai tikisi, kad ši unikali paslauga sulauks didelio susidomėjimo, nes vis daugiau įmonių ieško sprendimų, kaip sumažinti riziką kritinių sistemų gedimo atveju.

REKLAMA

„Tradicinės paslaugos garantuoja reakcijos laiką į gedimą – pavyzdžiui, „24x7, 4 hours response time” aptarnavimas užtikrina, kad HP inžinierius sureaguos į pranešimą apie gedimą ir imsis jį šalinti ne vėliau nei per 4 val. Tačiau mūsų pristatoma „6 hours call-to-repair” paslauga garantuoja ir atstatymo laiką – t.y. gedimas bus likviduotas ne vėliau nei per 6 val. nuo pranešimo“, – naujos paslaugos išskirtinumą pabrėžia Luisas Bilys, HP Technologinių paslaugų vadovas Baltijos šalims.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, iki šiol Baltijos šalyse HP tokią paslaugą teikdavo tik ypatingais atvejais ir tik labai aukšto lygio „business critical“ įrangai. Nuo birželio 1-os šią paslaugą galima įsigyti visiems „HP Enterprise Group“ produktams (duomenų saugykloms, serveriams, tinklo įrangai), parduotiems Baltijos šalyse.

Nors „6 hours call-to-repair” paslaugos kaina bus apie 75 proc. didesnė nei garantuojanti tik reakcijos laiką, tikimasi jos populiarumo, sakoma HP pranešime. „Kritinių sistemų gedimai gali lemti didelius nuostolius verslui, todėl įmonės iš gamintojų tikisi garantuotos ir operatyvios pagalbos gedimo atveju“, – sakė L. Bilys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ekspertas prognozuoja, kad pirmiausia šia paslauga susidomės įmonės, kurių veikla yra susijusi su transakcijomis realiu laiku – tai finansų institucijos, prekybos įmonės (ypač. e. prekybos), telekomunikacijų operatoriai. Šių sektorių bendrovėms prastovos reiškia nemažus nuostolius.

Pranešama, kad sklandų paslaugos teikimą užtikrins 24x7 veikianti budėjimo struktūra, kurią sudarys HP inžinieriai kartu su įgaliotais aptarnavimo partneriais. Be to, Vilniuje, Rygoje ir Taline veiks atsarginių dalių sandėliai su atskirai dedikuotomis dalimis „6 hours call-to-repair“ klientams, sakoma pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų