REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujuosius „Volvo FE“ ir „Volvo FL“ tapo dar lengviau vairuoti mieste, kur reikalingos greitos, sklandžios ir tausojančios aplinką transporto paslaugos. Sunkvežimiuose buvo patobulinta vairuotojo darbo vieta, o į „Volvo FL“ dabar gali būti montuojamas ir naujas keturių cilindrų, 5 litrų darbo tūrio variklis.

REKLAMA
REKLAMA

„Daug dėmesio skyrėme ir vairuotojo darbo vietos patogumui, ir matomumui iš kabinos, nes pamainos metu šių sunkvežimių vairuotojams dažnai tenka išlipti ir įlipti į kabiną“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Claesas Nilssonas.

REKLAMA

Nauji, patogiai išdėstyti valdymo prietaisai ir ergonomiškos sėdynės su integruota galvos atrama ir saugos diržu pagerino vairuotojo darbo sąlygas. Sutvirtinta sėdynė ir jos tvirtinimas prie grindų užtikrina didesnį saugumą eismo įvykio atveju.

Varikliai atitinka „Euro 6“ reikalavimus

Pristatomos trys 6 cilindrų, 7,7 l darbo tūrio naujojo D8 variklio versijos, kurių galia 320 AG/1200 Nm, 280 AG/1050 Nm ir 250 AG/950 Nm. Naujajame „Volvo FL“ gali būti montuojamas ir kompaktiškas 4 cilindrų D5 variklis. Tai 5,1 litro darbo tūrio, 240 AG/900 Nm ir 210 AG/800 Nm variklis.

REKLAMA
REKLAMA

„Dėl didelio sukimo momento esant žemiems sūkiams abu varikliai idealiai tinka greitai, patogiai ir saugiai vairuoti miestuose ir priemiesčiuose. Todėl vairuotojai gali lengvai laikytis įtempto darbo grafiko ir atlikti daugybę gabenimo užduočių“, – sako „Volvo Trucks“ vidutinės svorio kategorijos sunkvežimių strateginių gaminių vadovas Ruddy Houtmeyersas.

Pasak Ruddy Houtmeyerso, šie varikliai atitinka naujus „Euro 6“ reikalavimus, bet jų degalų sąnaudos yra tokios pačios kaip ir „Euro 5“ variklių. Technologinis sprendimas dėl atitikimo „Euro 6“ reikalavimams yra atrankinės katalizės redukcijos (SCR), kintamos geometrijos turbinos, aušinamos EGR sistemos ir kietųjų dalelių filtro derinys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasiūlyta automatizuota pavarų dėžė

Jėgos agregatų pasiūla papildyta ne tik dviem naujais varikliais, bet ir „I-Shift“ pavarų dėže, kuri dabar gali būti montuojama į naująjį „Volvo FE“.

Kita nauja vairuotojams naudinga funkcija – ESP (elektroninė stabilumo programa) – dabar yra standartinės „Volvo FE“ ir „Volvo FL“ įrangos sąraše. ESP padeda vairuotojui suvaldyti sunkvežimį kelyje, jam netikėtai arba smarkiai slystant kelyje.

Sukurtas 12 tonų segmentui

„Volvo Trucks“ pristato ir naują, išskirtinę 12 t „Volvo FL“ versiją. Tai itin konkurencingas modelis, pasižymintis galingiausiu varikliu šiame segmente (D5, keturi cilindrai, 240 AG) ir adaptuota „I-Sync“ pavarų dėže. Šio FL svoris yra 500 kg mažesnis nei tokio paties sunkvežimio su 6 cilindrų varikliu.

REKLAMA

„Naujasis 12 t modelis yra stiprus varžovas vidutinio svorio kategorijos sunkvežimių segmente. Jis yra lengvesnis, žemesnis ir į rinką žengia su konkurencingesne kaina nei dabartinis modelis. FL vairuotojams užtikrina geresnes darbo sąlygas, o vežėjai įvertins sunkvežimio našumą ir efektyvumą“, – sako „Volvo Trucks“ distribucinių ir komunalinių sunkvežimių vadovas Tobias Bergmanas.

Kaip teigia Tobias Bergmanas, kiekvienas sunkvežimio elementas yra gerai apgalvotas. Pavyzdžiui, dėl mažesnių ratų kabina yra žemiau penkiais centimetrais, o tai vairuotojui užtikrina geresnį aplinkos matomumą ir leidžia lengviau įlipti į kabiną ir išlipti iš jos.

REKLAMA

Gerą aplinkos matomumą užtikrina priekiniai ir šoniniai veidrodžiai, taip pat galima užsisakyti papildomus langus kabinos šonuose, gale ir duryse.

Darniai įsilieja į aplinką

Siekiant užtikrinti, jog „Volvo FE“ ir „Volvo FL“ būtų aiškiai atpažįstami, „Volvo“ emblema pakelta aukščiau ir dabar yra po priekiniu stiklu. Tamsus apdailos elementas po priekiniu stiklu sukuria įspūdį, kad kabina įtaisyta žemiau. Toks modernios išvaizdos sunkvežimis darniai įsilieja į eismo aplinką.

Pakeisto dizaino priekiniai žibintai ir charakteringos dienos šviesos taip pat pabrėžia naujųjų FL ir FE ryšį su kitais naujais „Volvo“ sunkvežimiais. Žibintai yra įtaisyti naujos formos bamperyje, sudarytame iš trijų dalių. Bamperio šonai yra plieniniai, o tai užtikrina tvirtumą ir nebrangų remontą.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų