REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volvo S60 Polestar“ šią vasarą tampa serijiniu modeliu. Tiesa, , kaip ir galima buvo tikėtis gamybai parengto karščiausio S60 sedano vienaeilio šešių cilindrų, 2953 kubinių centimetrų darbinio tūrio turbininio variklio galia nuo 500 AG sumažinta iki 350 AG esant 5700 aps./min. Tačiau bet kuriuo atveju, tai bus itin „karštas“ šiaurietis.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias sukimo momentas siekia 500 Nm. Per šešių laipsnių automatinę transmisiją padedant pagalbinei starto sistemai trauka perduodama visiems keturiems ratams. „Polestar“ specialistai taip pat pasirūpino variklio programavimu, o tarp svarbiausių pakeitimų yra naujas tarpinio oro aušinimo radiatorius, „Borg Warner“ turbokompresorius ir laisvo srauto nerūdijančio plieno išmetimo sistema su 9 cm skersmens antgaliais. Taip pat sedanas gavo naujus stabilizatorius priekyje ir gale, naujus galinius pusašius ir anglies pluošto kompozicinėmis medžiagomis sutvirtintus standumo strypus. Dėl visų minėtų permainų „S60 Polestar“ be didelio streso nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti per 4,9 s ir išvystyti elektronikos ribojamą 250 km/h maksimalų greitį.

REKLAMA

Pasigrožėkite paskutinių „S60 Polestar“ bandymų akimirkomis. Realiomis sąlygomis automobilį iš Barselonos į Švediją ankstyvą pavasarį vaikė Robert Dahlgren, profesionalus lenktynininkas ir automobilių bandytojas. Siūlome jums keletą šio vyruko pastebėjimų apie ambicingą švedų automobilį.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų