REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pagal nepriklausomus duomenis, per paskutinįjį mėnesį „Facebook“ paliko milijonai vartotojų didžiausiose rinkose. Nauji socialiniai tinklai patraukia vis daugiau vartotojų, ieškančių šviežių „internetinių žaidimo aikštelių“, rašo „The Guardian“.

Pagal nepriklausomus duomenis, per paskutinįjį mėnesį „Facebook“ paliko milijonai vartotojų didžiausiose rinkose. Nauji socialiniai tinklai patraukia vis daugiau vartotojų, ieškančių šviežių „internetinių žaidimo aikštelių“, rašo „The Guardian“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kompanija „Facebook“ greitu metu investuotojams pristatys savo pirmojo šio ketvirčio veiklos rezultatus. Analitikai teigia, kad pelnas turėjo išaugti 36 proc., taip pat tikimasi, kad plėtra JAV, Didžiojoje Britanijoje ir didžiosiose Europos šalyse pasiekė aukščiausią tašką.

REKLAMA

Praėjusį mėnesį didžiausias socialinis tinklas neteko 6 mln. JAV vartotojų arba 4 proc. visų turimų naudotojų. Didžiojoje Britanijoje per šį laikotarpį 1,4 mln. mažiau vartotojų tikrino savo „Facebook“ paskyras. Šie nuosmūkiai yra ilgalaikiai. Per pusmetį „Facebook“ prarado beveik 9 mln. JAV ir 2 mln. Didžiosios Britanijos mėnesinių vartotojų.

Kanados, Ispanijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Japonijos vartotojai traukiasi, nors šiose šalyse socialinis tinklas „Facebook“ yra populiariausias. Kompanijos atstovai atsisakė komentuoti situaciją.

REKLAMA
REKLAMA

„Problema yra tame, kad JAV ir Didžiojoje Birtanijoje dauguma žmonių, kurie norėjo prisijungti prie „Facebook“, tai ir padarė. Atsiranda nuobodžiavimo faktorius, nes žmonės nori išbandyti naujus tinklus. Ar „Facebook“ ištiks panašaus socialinio tinklalapio „Myspace“ likimas? Rizika yra maža, tačiau negalime sakyti, kad jos nėra išvis“, - teigia naujųjų medijų analitikos centro „Enders Analysis“ atstovas Ianas Maude.

Alternatyvūs socialiniai tinklai kaip „Instagram“ (nuotraukų dalijimosi platforma, kuri sulaukė 30 mln. vartotojų per 18 mėnesių) pastebi populiarumo tarp jaunųjų vartotojų šuolį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Buvusio kompanijos „Facebook“ darbuotojo Dave‘o Morino mobiliesiems prietaisams sukurtas socialinis tinklas „Path“ per savaitę sulaukia 1 mln. naujų vartotojų. Nors naudotojams galima turėti tik 150 draugų, „Path“ jau dabar turi 9 mln. užsiregistravusių lankytojų. Per vieną savaitgalį 500 tūkst. venesualiečių parsisiuntė šią programėlę.

„Facebook“ vis dar sparčiai plečiasi Pietų Amerikoje. Tyrimų agentūros „SocialBakers“ duomenimis, per praėjusį mėnesį Brazilijoje prie socialinio tinklo prisidėjo 6 proc. daugiau vartotojų ir dabar jų skaičius siekia 70 mln. Indijoje šis rodiklis per tą patį laikotarpį padidėjo 4 proc. ir dabar „Facebook“ naudojasi 64 mln. indų. Visgi tai yra mažmožis, palyginus su visais Indijos gyventojais, taigi tolimesnių perspektyvų plėtrai.

REKLAMA

Vis dėlto, išsivysčiusiose rinkose pastebimas vartotojų skaičiaus mažėjimas. Banko „Jefferies“ analitikai sukūrė algoritmą, susisiejantį su „Facebook“ programine įranga. Jo pagalba buvo išsiaiškinta, kad per pirmąjį metų ketvirtį vartotojų skaičius pradėjo mažėti.

Anot analitikų, pasaulinis socialinio tinklo „Facebook“ populiarumas sausį pasiekė aukštumas ir juo naudojosi 1,05 mlrd. vartotojų. Vasarį šis skaičius sumažėjo 20 mln., tačiau balandį jis vėl kiek didėjo.

Laikas, kurį amerikiečiai praleižia „Facebook“, taip pat trumpėja. Pagal virtualios erdvės tyrimų centro „comScore“ duomenis, 2012 metų gruodį amerikiečiai vidutiniškai praleisdavo 121 minutę socialiniame tinkle. Vasarį šis laiks sutrumpėjo iki 115 minučių.

REKLAMA

Tačiau „Facebook“ atkerta ir teigia, kad žmonės taip pat mažiau laiko praleidžia prieš kompiuterio ekranus, nes iškeičia juos į išmaniuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius.

Nors vartotojų praleistas laikas „Facebook“, naudojantis išmaniaisiais telefonais, prailgo dvigubai, tai nekompensuoja sumažėjusio populiarumo tarp kompiuterių naudotojų.

Kompanija geriausiai žino apie savo vartotojų skaičius, taigi trečiadienį pateikiamoje ketvirčio ataskaitoje investuotojai sužinos tikruosius duomenis. Volstrito ekspertai tikisi, kad pelnas sieks 1,44 mlrd. JAV dolerių ir bus didesnis nei pernai pasiektas 1,06 mlrd. JAV dolerių pelnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akcininkai norės sužinoti, kaip sparčiai plečiasi „Facebook“ mobilioji platforma ir ar pajamos iš reklamos didėja tokiu pačiu tempu. Pernai beveik ketvirtadalis reklamos pajamų buvo sukurta būtent šioje platformoje. Ja pernai gruodį naudojosi 680 mln. vartotojų.

Anot tyrimų agentūros „Pivotal Research Group“, pajamos iš reklamos gali būti 49 proc. didesnės dėka pasaulinės „Facebook“ plėtros ir FBX reklamos įrankio, kuris naudoja „Facebook“, ir taip parenka reklamą pagal vartotojo lankytus tinklalapius.

Kompanija perspėjo, kad ji galėjo netekti „jaunesnių vartotojų“ dėl „panašių į „Facebook“ produktų ir paslaugų“.

Didėjanti konkurencija iš paslaugų, sukurtų mobiliesiems prietaisams, pusės paskatino „Facebook“ įkūrėją Marką Zuckerbergą imtis tam tikrų naujų iniciatyvų, kad patauktų išmaniųjų telefonų savininkus. Ryškiausias naujovė yra neseniai pristatyta „Facebook Home“programinė įranga, kuria galima naudotis iš tam tikrų „Android“ telefonų tiesiog pagrindiniame jų meniu lange.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų