REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujausi duomenys rodo, kad paauglių karta pamažu apleidžia „Facebook“ ir „Youtube“. Demografiniai pokyčiai didžiausiame pasaulio socialiniame tinkle gali paveikti mažmeninės prekybos, mados, žaidimų ir kitas verslo šakas, rašo „Businessweek“.

REKLAMA
REKLAMA

Tikėtina, kad tokią tendeciją lemia „Facebook“ populiarumas tarp tėvų, senelių ir kitų giminaičių. Paaugliams šiame socialiniame tinkle ima trūkti privatumo.

REKLAMA

Daugiau nei pusė jaunuolių teigia, kad bendravimas socialiniuose tinkluose neretai padeda apsispręsti dėl vieno ar kito pirkinio, todėl sumažėjęs paauglių susidomėjimas „Facebook“ vers reklamos užsakovus permąstyti savo strategiją.

Tuo tarpu paauglių aktyvumas auga tokiose socialinėse terpėse kaip „Twitter“, „Reddit“, „Snapchat“, „Vine“ ir „4chan“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų