REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos aludarių lyderės „Švyturys-Utenos alus“ šių metų sausio-vasario mėnesių apyvarta siekė 36,7 mln. lt ir buvo 10 proc. didesnė, nei per pirmuosius du 2012 metų mėnesius. Kaip teigia „Švyturio-Utenos alaus“ vadovas Rolandas Viršilas, pardavimai didėjo dėka sėkmingų naujų „Švyturio“ alaus rūšių bei ženkliai augant eksportui – pajamas už ne Lietuvoje parduotą produkciją aludariai šiemet padidino 29 proc.

Lietuvos aludarių lyderės „Švyturys-Utenos alus“ šių metų sausio-vasario mėnesių apyvarta siekė 36,7 mln. lt ir buvo 10 proc. didesnė, nei per pirmuosius du 2012 metų mėnesius. Kaip teigia „Švyturio-Utenos alaus“ vadovas Rolandas Viršilas, pardavimai didėjo dėka sėkmingų naujų „Švyturio“ alaus rūšių bei ženkliai augant eksportui – pajamas už ne Lietuvoje parduotą produkciją aludariai šiemet padidino 29 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonė šiemet didino eksportą į daugumą rinkų, tačiau labiausiai didėjo išvežamo alaus kiekis į Baltarusiją ir Rusiją.

REKLAMA

„Tai yra mūsų strateginis sprendimas – kaimyninėje Baltarusijoje ir Rusijos Kaliningrado srityje ne vien parduoti, bet ir vykdyti aktyvią rinkodaros kampaniją, kuri įtvirtintų „Švyturio“ ženklą kaip vieną žinomiausių tarp prestižinių alaus ženklų šiose rinkose. Ši strategija jau duoda rezultatų“, – sakė „Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius.

Pasak R. Viršilo, didėjantį eksportą papildo ir gerėjantys pardavimai Lietuvoje, ypač – vadinamojo „Premium“ segmento alaus.

REKLAMA
REKLAMA

„Naujojo škotiškojo elio „Švyturio Old Port Ale“ pardavimai stipriai viršija mūsų prognozes – tai rodo, jog ir Lietuvos rinkoje yra dar daug galimybių naujoms aukščiausios kokybės alaus rūšims, – teigia R. Viršilas.

Pasak „Švyturio-Utenos alaus“ generalinio direktoriaus, dėl šiemet įvestų pakuotės ir stiprumo apribojimų, stebimos naujos tendencijos visoje Lietuvos alaus rinkoje – padidėjo nestipraus, kokybiško alaus pardavimai, ženkliai sumažėjo stipraus „bambalinio“ alaus dalis.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ sausio ir vasario duomenys rodo, jog stipraus alaus (virš 7%) pardavimų dalis alaus rinkoje šiemet susitraukė iki 24,7 proc., tuo tarpu pernai per pirmus du mėnesius ji siekė 31,9 proc. rinkos. Daug didesnė dalis vartotojų ėmė rinktis įprastinio stiprumo (5-5,9%) alų – jo dalis pardavimuose paaugo nuo 41,4 proc. pernai iki 48,2 proc. šiemet.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak R. Viršilo, Lietuvos vartotojai vėl atsigręžia į kokybišką alų – o tai kelia aludarystės lygį ir alaus vartojimo kultūrą.

Tai, jog šalies vartotojams svarbu aukščiausia kokybė, geras skonis ir natūralumas, įrodo ir Lietuvoje populiariausias lageris „Švyturio Ekstra“. „Ekstra“ įvertintas ir tarptautiniu mastu: „Ekstrai“ suteiktas garbingiausias 2012 metų Pasaulio alaus taurės („World Beer Cup“) aukso medalis „Dortmunder/European Export“ stiliaus lagerio kategorijoje. Pripažinimo pasiekta skiriant didžiausią dėmesį žaliavų kokybei, alų verdant neskubinant laiko, ir atvirai rodant visą alaus gimimo procesą: darykloje įrengtos kameros tinklalapyje www.svyturys.lt visiems leidžia bet kuriuo paros metu stebėti gyvai, kaip gimsta „Ekstra“.

Tyrimų bendrovės „Canadean“ duomenimis, visame pasaulyje stipresnio kaip 5,6% alaus parduodama tik 5 procentai, o Lietuvoje tokio alaus pardavimai sudaro apie 35 proc.

„Švyturys-Utenos alus“ 2012 m. pardavė 171,2 mln. litrų alaus ir kitų gėrimų. Tai 0,4 proc. daugiau, nei 2011 m.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų