REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Iš pradžių bendrovė „Orabrush“ stengėsi populiarinti liežuvio gramdiklius amerikiečių tarpe, tačiau greitai suprato, kad blogas burnos kvapas kamuoja ne tik žmones, bet ir jų geriausius draugus, rašo CNBC.

REKLAMA
REKLAMA

„Orabrush“ teigimu dauguma bakterijų, kurios sukelia blogą burnos kvapą apsigyvena ant liežuvio, o ne tarpdančiuose. Vis dėlto įtikinti amerikiečius valyti savo liežuvius nebuvo taip paprasta, bendrovei kur kas lengviau sekasi pardavinėti liežuvio valymo priemones šunims.

REKLAMA

Mintį apie higienos priemonę šunims pasiūlė vienas iš bendrovės klientų. Netrukus „Orabrush“ pasitelkdama interneto tinkalapį „IndieGogo“ ėmėsi pritraukti finansavimą ir priiminėti išankstinius užsakymus būsimam produktui.

Bendrovės vadovas Jeffas Davisas sako, kad per 60 dienų jų idėjos finansavimui pavyko pritraukti 60 tūkst. JAV dolerių. Išankstinių užsakymų gausa atskleidė, kad šunų mylėtojai yra susidomėję šiuo produktu.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės įkūrėjas Bobas Wagstafas per kelis mėnesius sukūrė specialų šepetuką „Orapup“ ir sirupą, kuris naikina bakterijas šuns burnoje. Svarbiausia, kad šuo savanoriškai išsivalo savo burną. Tereikia užpilti sirupą ant šepetėlio ir augintis pats imsis laižyti bakterijų naikintoją, nes sirupo skonis primena jautieną.

Prabėgus vos šešiems mėnesiams išankstinių užsakymų suma išaugo iki 750 tūkst. JAV dolerių.

J. Davisas jau galvoja apie panašius liežuvių valiklius kitiems naminiams gyvūnams. Anot jo, žmonės šią priemonę mieliau perka augintiniams, o ne sau patiems.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

J. Davisas 23 metus praleido bendrovėje „Procter & Gamble“, kurioje visas procesas vyksta visiškai kitaip nei kuriant „Orapup“. Anot jo, didžiosios bendrovės pirmiausia sukuria produktą, išbando jį ir tik tada pristato jį pirkėjams, Tuo tarpu naujam startup'ui pirmiausia teko išsiaiškinti potencialią paklausą, sukurti prekės ženklą, pradėti išankstinius pardavimus dar net neturint pačio produkto ir tik tada imtis gamybos. Visas šis procesas (išskyrus gamybą) vyko socialiniuose tinkluose.

J. Davisas sako, kad „Procter & Gamble“ išmokė jį disciplinos ir strategijos, tuo tarpu naujame smulkiajame versle neretai tenka pasinerti į chaosą ir pasitikėti nuojauta bei kūrybiškumu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų