REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tikrai nesu nei Socialistinio Liaudies Fronto partijos rėmėjas, nei jos pasekėjas. Baisiuosi ja. Tačiau tai, kad tik šita partija ėmėsi viešumoje ginti Vilniaus viešojo transporto keleivių interesus, verčia apie daug ką susimąstyti.

REKLAMA
REKLAMA

Negi tikrai niekam kitam iš Lietuvos politikų nerūpi, kas dedasi Vilniuje ir Vilniaus savivaldybėje? Negi yra visiškai vis vien, ką meras A. Zuokas rengiasi iškrėsti Vilniaus gyventojams? Kur socialdemokratai, konservatoriai, liberalai ir visi likusieji? Kur žiniasklaida?

REKLAMA

Kas gali paneigti, kad Vilniaus viešojo transporto sistemoje neslypi gilios aferos šaknys?

Ar Vilniaus meras A. Zuokas yra bent pasidomėjęs, ką apie jį ir jo viešojo transporto pertvarkymo planus kalba eiliniai Vilniaus gyventojai, besinaudojantys viešuoju transportu? Ar jis supranta savo veiksmų kainą?

Atrodo, kad ne. Nes aferos tęsiasi. Kaip galima paaiškinti tiek metų pilnai pasiteisinusių mikroautobusų maršrutų panaikinimą, jeigu tai nėra piktybinis Vilniaus transporto sistemos žlugdymas, kai iš Šeškinės ar Fabijoniškių keleiviai nebegali greitai pasiekti savo darbo vietų miesto centre?

REKLAMA
REKLAMA

Kaip A. Zuokas gali atsakyti į klausimą, kodėl buvo panaikinti daugelis labai reikalingų mikroautobusų maršrutų? Jis teigia, kad keleiviai „yra atimami“ iš viešojo transporto. Tegul jis pabando dabar piko metu iš centro pasiekti miegamuosius rajonus. Antra vertus, kaip gali viešasis transportas būti arti bankroto ribos, jeigu tais pačiais maršrutais važinėjantys privatūs autobusai neša pelną, yra rentabilūs, o viešasis transportas bankrutuoja?

Juk važiavimo kaina yra ta pati. Kaip galima suprasti naują A. Zuoko reformą, siekiant atsisakyti dalies viešojo transporto autobusų ir troleibusų maršrutų, o taip pat perspektyvoje „numarinti“ troleibusus? Vietoje to, siūlomi keli nelabai ir reikalingi nauji „greitieji“ maršrutai. Kaip „greitaisiais maršrutais“ bus galima pravažiuoti „kamščius“? O jeigu jie, kaip ir visas transportas piko valandomis stovės „kamščiuose“, tai kokie jie „greitieji“?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Koks ufonautas galėjo sugalvoti, kad Vilniui nebereikalingas 2-asis autobusų maršrutas, o taip pat nereikalingi 5-as ir 11-as troleibusų maršrutai? Ar sveiko proto žmogus galėjo sugalvoti tokias nesąmones? Matyt, čia reikia ieškoti ne sveiko proto liekanų, o privataus finansinio intereso.

Kas gali paneigti, kad meras A. Zuokas specialiai nesiekia sužlugdyti Vilniaus viešojo transporto sistemos, kad vėliau galėtų ant jos griuvėsių pradėti statyti “otkatais kvepiančias” tramvajaus linijas tokiose Vilniaus gatvėse, kurios iš principo negali būti pritaikytos tramvajui? Netgi jei ir būtų gauta tramvajams įdiegti kokia nors finansinė parama iš šalies, tai skylėto Vilniaus biudžeto tikrai neužtektų padengti likusioms išlaidoms.

REKLAMA

Tai – tiesiog katastrofa. Ar yra nors vienoje Europos sostinėje tokia situacija, kai vakare nebeįmanoma nuvažiuoti viešuoju transportu iš aerouosto ir į jį? Kam reikėjo statyti brangų geležinkelį ir organizuoti traukinius iš Vilniaus geležinkelio stoties į aerouostą, jeigu jie važinėja rečiau kaip kartą į valandą, ir tik iki 21 valandos? Be kita ko, pabandykite susirasti internetu jų važiavimo grafiką. Sveikinu, jeigu Jums pavyko.

Tikrai, kas gali paneigti tą faktą, kad Vilniaus meras nėra susijęs su taksistų mafija, kuri už milžiniškus pinigus vežioja keleivius iš aerouosto, o iš užsieniečių prašo nuo 70 iki 150 litų už kelionę iki miesto centro? Negi, mere, Jums visai ne gėda nei prieš Vilniaus gyventojus, nei prieš jo svečius?

REKLAMA

Pažvelkite į liberaliąją Estiją – ten ne tik Taline, bet jau ir kai kuriuose kituose miestuose organizuojamas nemokamas viešasis transportas. O vietoje to Jūs kuriate “vasiukiškas” Vilniaus avialinijas. Gal savo miesto gyventojams pasiūlysite skrydžius iš miesto miegamųjų rajonų į centrą?

Arvydas Guogis

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų