REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai kuriuos prekių ženklus tuoj pat galime atpažinti tik iš spalvos. Būtent ji vartotojams suteikia informacijos apie produktų kokybę ir kitas prekių ženklo puoselėjamas vertybes, rašo ,,Businessinsider.com“.

REKLAMA
REKLAMA

Raudona

Šią spalvą prekių ženklams naudojančios kompanijos nori būti vertinamos kaip stirios ir asocijuojamos su aistra.

REKLAMA

Ši spalva taip pat siejama su susijaudinimu, energija bei fizine drąsa. Raudoną spalvą prekių ženkluose naudoja ,,Virgin Group“ – viena didžiausių ir įtakingiausių kompanijų pasaulyje. Net ir pačioje verslo pradžioje, jos įkūrėjas Richardas Bransonas protingai pasielgė pasirinkdamas raudoną – pasitikėjimo ir energijos spalvą. Kita raudoną pamėgusi kompaniją - ,,Coca-Cola“.

Žalia

Šią spalvą besirenkančios kompanijos demonstruoja jaunatviškumą bei meilę Žemei.

Žalia yra pinigų ir pavydo spalva, tačiau tuo pačiu simbolizuoja ir aplinką, Žemę, universalią meilę. Ji traukia jaunus ir gyvenimu besimėgaujančius žmones. Žalia undinė kiekvieno ,,Starbucks” puodelio centre rodo, kad ši kavos kompanija yra jaunatviška bei rūpinasi aplinkosauga. ,,Garnier Fructis“ – dar vienas prekių ženklas pamėgęs žalią.

REKLAMA
REKLAMA

Mėlyna

Šią spalvą naudojantys prekių ženklai atrodo ramūs ir racionalūs.

Spalva simbolizuoja pasitikėjimą, integraciją ir komunikaciją. Vis dėlto netinkamo atspalvio mėlyna gali padaryti prekių ženklą šaltu ir nepasiekiamu. Mėlyna siejama su protu, taigi vartotojams asocijuojasi su logika bei komunikacija. Ji taip pat ramina.

Pagrindinės socialinės medijos kompanijos - ,,Facebook“, ,,Twitter“, ,,LinkedIn“ – mėlyną naudoja kaip pirminę savo prekių ženklų spalvą. ,,Twitter“ naudojama šviesiai mėlyna atskleidžia linksmąją socialinės medijos pusę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Violetinė

Šią spalvą turintys prekių ženklai atrodo prabangūs ir įnoringi. Violetinė simbolizuoja kokybę, prabangą, bet tuo pačiu ir nuosmukį. Ji siejama su karališkosiomis privilegijomis, tačiau kartais pasirodo ir neskoninga, įnoringa ir net neturinti ryšio su realybe.

Violetinę spalvą prekių ženklui naudoja ,,Cadbury’s“ – ji puikiai dera su kokybiškais šokolado produktais. Tačiau pop muzikos atlikėjas Princas taip pat gerai žinomas kaip mėgstantis rengtis šia spalva.

Juoda

Ši spalva simbolizuoja išskirtinumą ir žavesį. Kaip ir violetinė, ji yra prabangi spalva, tad naudojama teisingai demonstruoja kerus, rafinuotumą ir išskirtinumą. Juodą spalvą žmonės priima rimtai.

REKLAMA

Juodas logotipas priklauso ,,Chanel“ ir ,,Yves Saint Laurent“.

Geltona

Ji simbolizuoja džiaugsmą ir draugiškumą, tad ją naudojantys prekių ženklai traukia laimingus, optimistiškus ir draugiškus žmones. Be to, geltona yra labiausiai pastebima spalva dienos šviesoje, tad šie prekių ženklai visuomet matomi.

Geltoną spalvą prekių ženkluose naudoja ,,McDonald’s“ – didelę M raidę galima pamatyti tarsi pakibusią virš gatvių, ji puikiai kontrastuoja su mėlynu dangumi. IKEA renkasi geltoną, nes nori, kad jos klientams apsipirkimas būtų smagi ir linksma patirtis.

REKLAMA

Oranžinė

Ji simbolizuoja žaismingumą ir fizinį komfortą, tad kompanijos, naudojančios šią spalvą atrodo smagios, žaismingos ir besimėgaujančios socialiniu įsitraukimu. Oranžinė taip pat gali simbolizuoti fizinius patogumus, tokius kaip maistą bei šilumą. Tačiau ją naudojant reikia būti atsargiam, nes kai kurie prekių ženklai gali pasirodyti lengvabūdiški.

Vaikų televizijos kanalas ,,

Turi ryškų oranžinį prekių ženklą. Tai puikus pasirinkimas, nes jis skirtas vaikams, o simbolizuoja linksmus dalykus.

Rožinė

Šią spalvą renkasi kompanijos, kurios nori atrodyti mielos ar seksualios, priklauso nuo spalvos ryškumo. Būtent rožinė yra spalva, kurią galima susieti su akivaizdžiomis savybėmis: ji rodo moteriškumą, meilę, rūpestį. Švelnesnis jos atspalvis dažniausiai skirtas mažoms mergaitėms, o ryškesnis – demonstruoja seksualinį patrauklumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tad rožinis yra ,,Victoria’s secret“ prekių ženklas. Kompanija netgi turi šia spalva pavadintą prekių liniją. Dauguma krūties vėžio organizacijų spalvina save rožine spalva ir dalina gerai atpažįstamus rožinius kaspinėlius.

Ruda

Ji simbolizuoja šilumą ir patikimumą. Šokoladas – tai pirmas dalykas, apie kurį pagalvojame pamatę rudą spalvą. Tačiau gilesnė jos reikšmė yra šiluma, saugumas, patikimumas. Matyt todėl šią spalvą prekių ženklui renkasi UPS, kuriai klientai patiki savo siuntas. Lengva atpažinti ir M&M – pagal prekių ženklą, rudą pakelį bei saldžius šokoladinius saldainius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų