REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dešimt „Renault ZOE“ elektromobilių, kuriuos Paryžiaus automobilių parodoje užsakė Patrickas Bellecas, bus naudojami kaip kompanijos automobiliai – juos vairuos parduotuvės darbuotojai. Automobilius bus galima įkrauti „E. Leclerc“ Pont l’Abbé centro automobilių stovėjimo aikštelėje, kur įrengta 11 įkrovimo stotelių ir 22 jungtys. Ši įranga bus prieinama visiems elektromobilių naudotojams.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmaujanti Prancūzijos prekybos bendrovė „E. Leclerc“ skatina atsakingą vartojimą ir yra pasiryžusi tausoti aplinką. „E. Leclerc” nuolat vykdo bendrus aplinkosauginius projektus su gamintojais, tarp jų ir „Renault”, bei vyriausybinėmis įstaigomis.

REKLAMA

Montuodama įkrovimo stoteles savo parduotuvių stovėjimo aikštelėse, kompanija siekia skatinti elektromobilių naudojimą Prancūzijoje. „Renault–E. Leclerc nulinių emisijų klubo” įkūrimas ir pirmųjų „ZOE” elektromobilių pristatymas – dar vienas žingsnis populiarinant elektromobilius.

Šiuo metu įkrovimo stotelės yra prieinamos klientams daugiau nei 20-yje „E. Leclerc” centrų. „Z.E. Club des 50” ilgainiui turėtų tapti „Z.E. Club des 500”, subursiančiu 500 „E. Leclerc” skyrių, kurie investuos į „nulinių emisijų” projektą, bei 500 Prancūzijoje esančių „Renault” atstovybių.

REKLAMA
REKLAMA

Klubo tikslas – plėtoti elektrinį mobilumą Prancūzijoje ir didinti jo viešumą komunikacijos iniciatyvų pagalba. Pavyzdžiui, rengiant produktų pristatymą „Leclerc” centruose įkrovimo stoteles diegiančiose kompanijose, organizuojant bendras iniciatyvas su savivaldybėmis ir palaikant vietinės valdžios ir komitetų dialogą.

„E. Leclerc” centras Pont l’Abbé ir „Bodemer Group” priklausanti „Renault” atstovybė Quimper mieste yra pirmieji klubo nariai, suburiantys elektrinio mobilumo dalyvius ir ambasadorius Finistere ir Bretanėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Renault ZOE” elektromobiliai yra 2013 metų pavasario naujų „Renault” automobilių pristatymo pirmtakai. „ZOE” dėka „Renault” „nulinių emisijų” mobilumas yra prieinamas platesniam žmonių ratui. „ZOE” yra pirmasis visiškai elektrinis „supermini” klasės automobilis, kurio kaina – 13,7 tūkst. eurų (po mokesčių lengvatos Prancūzijoje). Jis įkūnija „Renault” sugebėjimus naudojant pažangiausias elektros technologijas – kuriant „ZOE” pateikta daugiau nei 60 technologinių patentų. Šiuo metu visoje Prancūzijoje pristatomas „ZOE” yra „Renault” elektromobilių gamos lyderis ir mišriomis (NEDC) sąlygomis gali nuvažiuoti 210 km.

REKLAMA

„E. Lecrerc” centrų valdybos pirmininkas Michelis-Edouardas Leclercas teigė: „Esame pasiryžę tausoti aplinką. Mobilumas yra neatsiejamas nuo didžiųjų prekybos centrų koncepcijos. Mūsų pareiga – ieškoti naujovių, jas plėtoti ir skatinti plačiąją visuomenę tuo naudotis. Mūsų narių tinklo ir atstovybių partnerystė leis užtikrinti paslaugos veikimą visoje šalyje. Mes būsime potencialūs partneriai, galintys paremti savivaldybes skatinant naujus švaraus transporto sprendimus.”

„Renault” grupės vykdantysis direktorius Carlosas Tavaresas: „Norėčiau padėkoti Micheliui-Edouardui Lecrercui ne tik už „Renault ZOE” automobilių įsigijimą, bet ir už paramą skatinant elektromobilių naudojimą Prancūzijoje.

REKLAMA

Naudojantis plačiai išplitusiu „Renault” tinklu bei „E. Leclerc” centrais, galime savo klientams pasiūlyti daugiau įkrovimo stotelių. Partnerystė tarp pono Belleco ir „Bodemer Group” priklausančios „Renault” atstovybės Quimper pavers naujoves prieinamas dar didesniam skaičiui žmonių. „E. Leclerc-Renault” klubo tikslas – pagreitinti šio proceso plėtrą Prancūzijoje.”

Pont l’Abbé esančio „E. Leclerc” centro savininkas Patrickas Bellecas nuo pat parduotuvės atidarymo organizuoja tvarią plėtrą skatinančius projektus. Savo automobilių stovėjimo aikštelėje, turinčioje fotovoltinius elementus ir nuotekas valančius drenažo kanalus, jis turi du „Fluence Z.E.” ir keturis „Twizy” modelius. „Mes jau ne pirmus metus stengiamės skatinti tvarią plėtrą.

Siekdami sumažinti išmetamų teršalų kiekį, buvome pirmasis anglies dioksido emisijų auditą atlikęs didelis prekybos centras. Be to, visiems darbuotojams suteikėme galimybę naudotis elektriniais dviračiais bei išsinuomoti hibridinius automobilius. Todėl visiškai suprantama, kodėl pirmieji pasitikome ir elektromobilius”, – aiškina Patrickas Bellecas.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų