REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tinklaraštis „Visibles Measures“ paskelbė pačių žiūrimiausių automobilių pramonės reklaminių vaizdo medžiagų savąjį reitingą.

REKLAMA
REKLAMA

„Visible Measures“ pažymi, kad šiais metais aštuoni iš dešimties „pačių pačiausių“ reklaminių vaizdo klipų buvo parodyti pačioje metų pradžioje finaliniame amerikietiškojo futbolo mače („Super Bowl“), kur paaiškėja NFL čempionas. Svarbiausios futbolo šventės metu parodyti „Acura“, „Kia“, „Chevrolet“ ir „Toyota“ reklaminiai klipai taip pat pateko į metų „Top-10“.

REKLAMA

Štai tas dešimtukas:

1. „The Dog Strikes Back“ – „VW Beetle“

2. „Matthew Broderick’s Day Off“ – „Honda CR-V“

3. „It’s Halftime in America, Punk“ - „Chrysler“

4. „Jerry Comes Second to Jay“ – „Acura NSX“

5. „That’s a (Vampire) Party Killer“ – „Audi S7“

6. „Kickstart my Car“ – „Kia Optima“

7. „Last Truck Standing“ – „Chevrolet Silverado“

8. „Re-inventing Non-Stop“ – „Toyota Camry“

9. „It’s the Invisible Car“ - „Mercedes-Benz F-Cell“

10. „Speed Up, Brake, Resuscitate“ – „Hyundai Genesis Coupe“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų