REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socialiniai tinklai svarbūs ne tik „gyventi į internetą“ išėjusiems žmonėms. Net ir milžiniškoms kompanijoms tai yra itin svarbi bendravimo su esamais ar potencialiais klientais priemonė ir grašius kainuojanti reklamos tribūna. Tad kompanijos brangina savo „Facebook“ puslapių lankytojus.

REKLAMA
REKLAMA

Štai „Volkswagen USA“ turi pusantro milijono gerbėjų „Facebook“ tinkle, „Kia“ gali pasidžiaugti 2,1 milijono ištikimųjų, „Porsche“ džiaugiasi 4,8 mln. „Facebook“ aistruolių armija. Na o „Ferrari“ dabar dėkoja dar gausesnei „Facebook“ gerbėjų komandai – italų kompanija „Facebook“ socialiniame tinkle turi jau 10 milijonų gerbėjų. Štai ką reiškia aura. Juk „Ferrari“ per metus parduoda vos po kelis tūkstančius automobilių. Tačiau legendos gerbėjų visame pasaulyje – jau dešimtys milijonų.

Gerbėjams „Ferrari“ atsidėkojo susukdama trumputį animacinį filmuką. Tiesa, jame nuo darbo stalo vėtra nupučia patį Luca di Montezimolo. Suprask, kad kai pučia 10 milijonų, tai jau nepanašu į lengvą vėjelį.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų