REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

"YouTube" svetainėje patalpinti vaizdo įrašai, pradedant populiarių grupių klipais, parodijomis ir baigiant reklamomis bei atsitiktiniais vaizdeliais, šiais metais kaip niekada anksčiau mus linksmino ypač dažnai.

"YouTube" svetainėje patalpinti vaizdo įrašai, pradedant populiarių grupių klipais, parodijomis ir baigiant reklamomis bei atsitiktiniais vaizdeliais, šiais metais kaip niekada anksčiau mus linksmino ypač dažnai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Susipažinkite su 9 populiariausiais ir geriausiais pripažintais 2012 metų vaizdo įrašais:

1. Psy daina „Gangnam Style“

Peržiūros: daugiau nei 895mln.

Publikuota: liepą Reperio daina "Gangam Style" artėjanti prie 1 milijardo „Youtube“ peržiūrų, vienas populiariausių šių metų vaizdo įrašų, pralenkęs net Justino Bieberio video klipą "Baby".

REKLAMA

2. Geriausia „Gangnam Style“ parodija – „Mitt Romney Style“

Peržiūros: daugiau nei 26 mln.

Publikuota: spalį "Gangnam Style" video klipas buvo kopijuotas ir parodijuotas daugybę kartų, ir vienas iš geriausių tokių įrašų, pavadintas "Mitt Romney Style", pašiepia respublikonų gubernatorių ir buvusį kandidatą į prezidentus, Mitt Romney, dėl jo turto ir pasipūtimo.

3. Geriausia reklama - „A Dramatic Surprise on a Quiet Square“

Peržiūros: daugiau nei 39 mln.

Publikuota: balandį Šioje TNT kanalo reklamoje, Belgijos televizija, parodo kaip įprasta vaga tekėjęs gyvenimas pasikeičia dramatiškai vos paspaudus raudoną mygtuką. Veiksmas vyksta mažame ramiame Belgijos miestelyje – aikštėje, kurioje paprastai nieko nenutinka. Aikštės centre ant stulpelio pritaisomas didelis raudonas aiškiai matomas mygtukas („Push to Add Drama“). Jį paspaudus, gyvenimas ima virti ir tampa panašus į sceną iš veiksmo filmo.

REKLAMA
REKLAMA

4. Populiariausias dokumentinis filmas - „Kony 2012“

Peržiūros: daugiau nei 94 mln.

Publikuota: kovą JAV Kalifornijos valstijoje įsikūrusi pelno nesiekianti organizacija „Invisible Children“ (liet. „Nematomi vaikai“), kovo mėnesį internete paviešino 30 minučių trukmės dokumentinį filmą apie karo nusikaltimais kaltinamą, vieną iš ieškomiausių asmenų pasaulyje „Viešpaties pasipriešinimo kariuomenės“ lyderį Josephą Kony. Praėjus vos savaitei po vaizdelio paviešinimo, jis buvo peržiūrėtas net 74 mln. kartų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

5. Geriausias pasipiršimas „Isaac's Live Lip-Dub Proposal“

Peržiūros: daugiau nei 16 mln.

Publikuota: gegužę Šiame video įraše užfiksuotas unikalus pasipiršimas, į kurį buvo įtraukta net 60 porai artimų žmonių. Piršlybų kaltininkas Isaacas Lumbas tikina savo merginai pasakęs tik kad kviečia pietų į tėvų namus. Jai atėjus, įsimylėjusio jaunuolio brolis nusivedė merginą į kiemą, pasodino į automobilio bagažinę, uždėjo jai ausines ir įjungė Bruno Mars atliekamą dainą „Marry You“.

6. Geriausias apsikvailinimas - „Catch the Ice Dude“

Peržiūros: beveik 22mln.

Publikuota: rugsėjį Šis drąsuolis iš Vokietijos, pabandė padaryti įspūdį savo bičiuliams, šokdamas į užšalusį lauko baseiną. Vaikinas, dėvėdamas tik maudymosi kelnaites, įsibėgėja ir užtikrintai šoka į baseiną, nė nenutuokdamas, kad vanduo jame yra užšalęs.

REKLAMA

7. Geriausias klausytojo skambutis į radiją - Please Move the Deer Crossing

Peržiūros: beveik 11 mln.

Publikuota: spalį Moteris, kuri po skambučio tapo žinoma kaip "Donna the Deer Lady", skambino į Šiaurės Dakotos radijo stotį „Farge“, skųsdamasi, kad kelio ženklas "kelią kirsti gali elniai", ragina juos tai daryti. "Kodėl mes raginame juos eiti per tokią plačią magistralę", - klausia ji laidos vedėjo, kuris bando jai išaiškinti, kad ženklai skirti vairuotojams, o ne elniams.

8. Vaizdo įrašas - Dumb Ways to Die

Peržiūros: daugiau nei 31 mln.

Publikuota: lapkritį Šis vaizdo įrašas buvo sukurtas "Melburno Metro" kompanijos, kuri teigia, kad lysti po važiuojančio traukinio ratais yra kvailiausias būdas nusižudyti. Dar kiti dainoje apibūdinami kvailiausi savižudybės metodai yra nusiimti šalmą atvirame kosmose ar parduoti abu savo inkstus internetu.

REKLAMA

9. Geriausias kompanijos atsakas pasipiktinusiam klientui - Bodyform Responds: The Truth

Peržiūros: daugiau nei 31 mln.

Publikuota: lapkritį Milžiniško populiarumo sulaukė ir higieninių įklotų gamintojos „Bodyform“ vaizdo atsakas pasipiktinusiam vaikinui prisipažįstant, jog bendrovės reklama „meluoja“. „Facebook“ soc. tinklalapyje skundą parašęs vaikinas teigė, kad kompanija meluoja, nes tomis dienomis nebuvo jokio džiaugsmo, jokio ekstremalaus sporto, jokio melsvo skysčio, nepratekančio pro sparnelius ir kt. Bendrovė tinklalapyje „YouTube“ paskelbė atsiprašymo parodiją. Joje aktorė atlieka tariamos bendrovės direktorės Caroline Williams vaidmenį.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų