REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie rinkos ateitį galvojančios kompanijos jaučia pareigą prisidėti prie specialistų rengimo, su jaunimo auditorija pasidalyti praktine patirtimi. Transporto vadybos specialistus rengiančios Lietuvos aukštosios mokyklos TimoCom vadina savo socialiniu partneriu. Jau tapo tradicija, kad vėlyvų rudenį krovinių ir transporto biržos TimoCom atstovas, rinkodaros vadovas Baltijos šalims Denisas Pašala, atvyksta į Lietuvą tam, kad aplankytų tokius specialistus rengiančias aukštąsias mokyklas – kolegijas, Vilniaus Gedimino technikos universitetą – ir baigiamųjų kursų studentams surengtų seminarus. Šiemet tokiai dalykinei komandiruotei buvo paskirtos net dvi savaitės, rašo jaunimogidas.lt.

REKLAMA
REKLAMA

„Kaip ir praėjusiais metais, studentams pasakojau apie krovinių ir transporto biržų naudojimą, pateikiau praktinių patarimų. Taip pat universitetuose pristatėme metodinę priemonę „Elektroninės paslaugų pirkimo ir pardavimo platformos transporto verslui optimizuoti, kurią parengėme kartu su dėstytojais“, – pasakoja D. Pasala.

REKLAMA

Seminarų klausytojams buvo įteikti TC sertifikatai. Susitikimų metu auditorijai jis pateikė pasiūlymų, kaip optimizuoti įmonės veiklą, jaunimą skatino mąstyti, analizuoti, patarė, kaip pasirinkti tinkamiausią krovinių ir transporto biržą. VGTU Transporto inžinerijos fakulteto Transporto vadybos katedros, taip pat ir kolegijų absolventams, kurie jau po gero pusmečio pradės savarankišką logistų karjerą, buvo pasiūlyta spręsti būdingų praktinių situacijų.

REKLAMA
REKLAMA

Universitetų bendruomenė – tiek dėstytojai, tiek ir studentija – labai palankiai atsiliepia apie tokius seminarus. „Bendradarbiavimas labai naudingas, nes suteikia studentams, būsimiesiems specialistams praktinių žinių, reikalingų konkuruoti rinkoje“, – pastebi Lilijana Medelienė, Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto Vadybos katedros vedėja. Studentai neslėpė, kad jiems ypač patiko betarpiškas lektoriaus bendravimas, tai, kad jis turi sėkmingą patirtį, taip pat vylėsi, jog seminare gautą informaciją netrukus galės pritaikyti praktiškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aidas Vasilis Vasiliauskas, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Transporto inžinerijos fakulteto Transporto vadybos katedros docentas, sako, kad norėtų, jog universitetas turėtų dar daugiau socialinių partnerių. „Universiteto politika šiuo klausimu atvira. Be teorinių žinių, reikia ir praktinių. Bet kuri aukštoji mokykla susiduria su tendencija, kad dėstytojai, turėdami gerą teorinį pasirengimą, ne visada yra praktikai, todėl socialinių partnerių vizitai yra labai naudingi mūsų studentams. Mes turime pakankamai platų socialinių partnerių tinklą – bendradarbiaujame ne tik su logistikos įmonėmis, bet ir asociacijomis. Kai kurios iniciatyvos buvo iš verslo pusės, kai kurios – iš mūsų. Norėčiau tikėti, kad ateityje bus daugiau ryšių su socialiniais partneriais. Kai lankomės užsienio universitetuose ir pamatome, kokį didelį socialinių partnerių ratą jie turi, tai tikrai nepalyginami dalykai. Užsienyje įmonės pačios siūlo studentams praktikos vietas, o jei rašomas kursinis darbas, tai įprastai tai daroma bendradarbiaujant su įmonėmis“, – dėsto A. V. Vasiliauskas.

REKLAMA

Ketvirto kurso Transporto inžinerinės ekonomikos ir vadybos studentas Artūras Sirtautas pastebi, kad socialinių partnerių vizitai universitete duoda itin daug naudos studentams. „Universitete mažai praktikos, netgi pratybos vyksta pagal teoriją. Kai atvyksta praktikai, man įdomiausia tai, kad jie detaliai pasakoja, kaip vyksta konkretus darbas transporto įmonėje. Norėtųsi, kad kitą kartą atvyktų koks nors kompetentingas transporto vadybininkas ir paaiškintų visus logistikos įmonės vadybininko darbo procesus: kokius dokumentus ir kada reikia pateikti, kokiu eiliškumu ir t.t“, – kalba A. Sirtautas.

Tos pačios specialybės studentė Indrė Sprogytė taip pat palankiai vertina VGTU ir socialinių partnerių iniciatyvas mokyti studentus, padedant praktikams. „Išklausai, ką kalba, ateini į darbą ir tuomet atėjęs dirbti nebesijauti toks „žalias“. Lauksime kito susitikimo, kai galėsime išgirsti transporto biržų naudotojų nuomones – privalumus, trūkumus“, – sako I. Sprogytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų