REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusią savaitę prasidėjo Lietuvos „Metų automobilio 2013“ rinkimai, kuriuose šiemet varžosi 38 naujausi modeliai. Iš tiek automobilių išrinkti geriausią – nelengva ir atsakinga užduotis, reikalaujanti išmanyti ne tik techniką, bet ir automobilio valdymo subtilybes.

REKLAMA
REKLAMA

„Metų automobilio 2013“ rinkimus organizuojantis Lietuvos žurnalistų autoklubas nusprendė šiemet skirti daugiau dėmesio komisijos narių pasiruošimui ir surengė saugaus vairavimo treniruotę. Bene vienintelė vieta mūsų šalyje, kur galima tą tinkamai padaryti – „Nemuno žiedo“ trasa Kačerginėje, kur šeštadienį ir rinkosi konkurse dalyvaujančius automobilius vertinantys žurnalistai.

REKLAMA

Konkurso komisijos nariai (nuotr. Organizatorių)Konkurso komisijos nariai (nuotr. Organizatorių)

Komisijos narius instruktavo bei patarimais dalinosi „Juta Racing“ komandos vadovas Audrius Gelžinis su sūnumis lenktynininkais Ignu ir Jonu. Jiems talkino ir sportinio vairavimo instruktorius Andrejus Savčenka.

Ryte į „Nemuno žiedą“ susirinkusių žurnalistų jau laukė specialiai jiems paruošta trasa. Ji buvo tarsi suskirstyta į atskirus sektorius, kuriuose nestigo įvairių užduočių – nuo staigaus stabdymo ar aštrių posūkių įveikimo iki „briedžio“ testo.

REKLAMA
REKLAMA

„Metų automobilio 2013“ konkurso žurnalistams skirti saugaus vairavimo mokymai Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje (nuotr. Organizatorių)„Metų automobilio 2013“ konkurso žurnalistams skirti saugaus vairavimo mokymai Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje (nuotr. Organizatorių)

Tampa įprasta, kad lapkričio pabaigoje, kai Druskininkuose rengiama „Metų automobilio“ bandymų stovykla, jau būna pasnigę. Todėl komisijos nariams buvo itin svarbu pasitikrinti vairavimo įgūdžius slidžiame kelyje. Nors savaitgalį Kačerginėje nei snigo, nei šalo, tačiau ką reiškia vairuoti sunkiai valdomą automobilį buvo galima įsivaizduoti šalia trasos esančioje aikštelėje sėdus prie vadinamo „skid car“ automobilio vairo. Jis vietoje galinių ratų turi sumontuotus ratukus, tad tokio automobilio vairavimo esmė – perprasti, kaip mašina gali elgtis slidžiame kelyje, ir išmokti ją kontroliuoti esant pavojingoms situacijoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ko gero, dar neesame turėję taip gerai vairuojančių mokinių. Visų komisijos narių vairavimo įgūdžiai nekelia abejonių, tuo buvo galima įsitikinti ir slalomo varžybose, kuriose daugumos rezultatai buvo labai panašūs“, – po praktinių užsiėmimų sakė A. Gelžinis.

„Metų automobilio 2013“ konkurso žurnalistams skirti saugaus vairavimo mokymai Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje (nuotr. Organizatorių)„Metų automobilio 2013“ konkurso žurnalistams skirti saugaus vairavimo mokymai Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje (nuotr. Organizatorių)

„Automobiliai iš „Nemuno žiedo“ trasos išvažiavo sveiki, kokie ir atvažiavo. Tai geriausias įrodymas, kad gamintojų atstovai gali būti ramūs, jog konkursui deleguoti jų automobiliai yra patikimose rankose“, – neabejojo A. Savčenka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų