REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip manote, kas yra bendro tarp šuolių nuo 10 metrų bokštelio į olimpinį Barselonos baseiną ir gana novatoriško „Ford“ vienatūrio „B-Max“? iš tiesų jokių bendrybių ten nėra – paprasčiausiai, ryškiausi šių dienų reklamos agentūrų protai sugeba suplakti tokius vaizdų, prasmių ir minčių kokteilius, kad vienas šalia kito derėti pradėta net nesuderinami dalykai. Taigi, siūlome jums dieną pradėti užmetant akį į efektingą reklamą.

REKLAMA
REKLAMA

„Ford B-Max“ – savitas visureigis. Visų pirma jame nėra centrinio statramsčio. Tad atvėrus visas duris į automobilio saloną įvirsti galima per visai padorų 1,5 metro tarpą. Tai rimtas koziris šeimyninio vienatūrio pirkėjui. Tad visą savo dėmesį į šiuos 1,5 metro nusprendė koncentruoti ir tituluota Londono reklamos agentūra „Blue Hive“.

REKLAMA

Nuo 10 metrų aukščio bokštelio kiaurai per vienatūrio saloną šoko kaskadininkas Bobby Hanton. (nuotr. Gamintojo)Nuo 10 metrų aukščio bokštelio kiaurai per vienatūrio saloną šoko kaskadininkas Bobby Hanton. (nuotr. Gamintojo)

„Blue Hive“ iš peties stvėrėsi reklaminės kampanijos – režisuoti vaizdo klipo britai pakvietė Martin Campbell („Auksinio gaublio“ nominantą, bondiados „Casino Royalle“ režisierių), triukų koordinatorių Tom Struthers ir kitus aukščiausio rango profesionalus.

Visas veiksmas buvo filmuojamas Barselonos olimpiniame baseine. „B-Max“ čia buvo pakabintas šonu virš vandens, o nuo 10 metrų aukščio bokštelio kiaurai per vienatūrio saloną šoko kaskadininkas Bobby Hanton. Vaizdelis nors ir beprasmis, tačiau velnioniškai efektingas. O būtent to ir reikia įsimintinai reklamai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų