REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Išanalizavusi 36 milijonų „Twitter“ vartotojų paskyras ir 28 milijardus jų pranešimų, tyrimų bendrovė „Beevolve“ paskelbė rezultatus, liudijančius, kokie pranešėjai susilaukia daugiausia dėmesio. Pasirodo, kad sekėjų skaičius proporcingai didėja nuo paskelbiamų pranešimų skaičiaus.

REKLAMA
REKLAMA

Statistinis „Twitter“ vartotojas, kuris per pastaruosius 3 metus parašė iki 1000 pranešimų, turi nuo 51 iki 100 sekėjų. Tuo tarpu asmenys, kurie „twittina“ daugiau nei 10 tūkst. kartų per 3 metus, turi nuo 1001 iki 5001 sekėjų. Tyrėjai apskaičiavo, kad, parašęs 15 tūkst. pranešimų per minėtą laikotarpį, žmogus galėtų surinkti nuo 100 tūkst. iki milijono sekėjų.

REKLAMA

Keletas įdomesnių tyrimo rezultatų:

Statistinis „Twitter“ vartotojas yra 28 metų dailiosios lyties atstovė, kalbanti angliškai ir turinti 208 sekėjus.

Populiariausi žodžiai „Twitter“ pranešimuose: šeima, technologijos, pramogos, mokslas ir leidyba.

73,7% „Twitter“ vartotojų amžius siekia nuo 15 iki 25 metų.

Daugiau nei pusė „Twitter“ naudojančių žmonių yra iš JAV, o kiek daugiau nei 17% - britai. Nė viena likusi šalis nesurenka nė 5% vartotojų.

REKLAMA
REKLAMA

Tik 6 iš 100 „Twitter“ vartotojų neturi nė vieno sekėjo.

Renkantis paskyros fono spalvą moterys dažniausiai naudoja violetinę ir rožinę, vyrai labiau linkę rinktis juodą, pilką ar tamsiai mėlyną spalvas.

Įdomu tai, kad nors „Android“ savo konkurentą „iOS“ pagal vartotojų skaičių smarkiai lenkia, „Twitter“ situacija yra priešinga. „iOS“ vartotojų čia lankosi dvigubai daugiau nei „Android“.

Daugiausiai pranešimų (beveik 3 mln.) parašęs @InternetRadio turi vos 719 sekėjų.

Visa tyrimo ataskaita paskelbta internete.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų