REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Opel“ pristatė visai naują vidutinio dydžio benzininių variklių šeimą Acheno kongrese, Vokietijoje. Gamintojo duomenimis, nauji, 1,6 litro, keturių cilindrų, „Sidi Ecotec“  variklio su turbina anglies dvideginio tarša 13 proc. mažesnė nei pirmtako, o maksimalus sukamasis momentas ir maksimali galia padidėjo 33 proc.

REKLAMA
REKLAMA

Naujoje variklių šeimoje yra: 1,6 l „Eco Turbo“ 170 AG ir 280 Nm maksimaliu sukamuoju momentu agregatas bei galingesnis variantas, kurio didžiausia galia siekia 200 AG, o maksimalus sukamasis momentas 300 Nm. Naujų variklių gamyba, kurie buvo tobulinami  Riuselsheime, Vokietijoje, prasidės 2013 m. pradžioje.

REKLAMA

„Nauja, vidutinio dydžio benzininių variklių linija – tai tik pirmasis, visų mūsų pavaros sistemų atnaujinimo etapas. Mažesnio dydžio varikliai teikia tolygų pagreitį, stiprią trauką bei pasižymi mažomis degalų sąnaudomis“, – sako Marcelis Frenschas, MGE vyriausiojo inžinieriaus padėjėjas.

Naujų „Sidi Ecotec Turbo“ variklių viduje yra įmontuotas visai naujas cilindrų blokas gebantis atlaikyti maksimalų 130 barų slėgį. Cilindrų blokas pagamintas iš tvirtos ketaus medžiagos, derintas su aliuminio padėkline plokšte.

REKLAMA
REKLAMA

Pagrindiniai variklių patobulino tikslai buvo sumažinti skleidžiamą triukšmą ir vibraciją, idant neliktų jokių neįprastų garsų. Kad šie tikslai būtų įgyvendinti, varikliai pritaikyti prie indukcinių ir dujų išmetimo sistemų, kad atitiktų konkrečios transporto priemonės paskirtį.

Pirmą kartą šioje klasėje, „Opel“ keturių cilindrų, 1,6 l  „Sidi Ecotec" variklyje panaudoti balansiniai velenai. Du balansiniai velenai montuojami cilindrų bloko gale ir valdomi dantyta grandine. Išmetamųjų dujų sistemos pusėje velenas papildytas ketaus pavara, kad pakeisti veleno sukimosi kryptį. Papildoma sistema mažina vibraciją, būdingą keturių cilindrų varikliams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Variklių turbinos konstrukcijoje naudojamas  integruotas išmetimo kolektorius. Tokia konstrukcija pasirinkta vietoj „twin-scroll“  technologijos, dėl patogesnio variklio montavimo ir gamybos privalumų. Nors turbokompresorius turi tokias sąsajas, kiekvienas naujo „Sidi Ecotec" variklio variantas turi turboaerodinamiką. Gamintojo teigimu, kompresoriai sukonstruoti, kad sukamasis momentas nesukelia aerodinaminio triukšmo.

Sukonstruoti du skirtingi stūmokliai „Eco“ ir „Performance Turbo“ varikliams. Kiekvienas turi specialią viršutinę stūmoklio dalį su mažu įdubimu. Tvirto metalo stūmoklio žiedas pritaikytas prie didelio cilindrų slėgio ir yra toks pats abiem stūmokliams. Pirmojo stūmoklio žiedo PVD danga (gaunama paviršių dengiant norimos medžiagos garais vakuume) pasižymi mažesne trintimi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų