REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Septynios stilingiausios, žaismingiausios ir charizmatiškiausios moterys įrodė visuomenei ir teisėjų komisijai, jog atitinka „Martini“ prekės ženklo filosofiją. Šią savaitę visos finalistės susitiko Milane, kur įvyko „Martini Royale Casting“ superfinalas. Lietuvai šiame konkurse atstovavo A.Valentaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Kelionės Italijoje metu finalistės turėjo unikalią galimybę aplankyti „Martini“ namus Pessione miestelyje, kur susipažino su nepakartojama istorija, gamybos ypatumais ir legendiniu paveldu. O jau kitą dieną, pačiame Milano centre esančiame „Martini Terrazza“ restorane, laukė naujosios žvaigždės rinkimai. „Martini Terrazza“ restoranas yra neatsiejamas Italijos kultūros dalis, tai yra viena lankomiausių ir žinomiausių Italijos vietų, kurioje vyksta filmų, mados, politikos ir kultūros renginiai.

REKLAMA

„Konkurso finalistės puikiai atskleidė ir sužavėjo visus savo išskirtinėmis savybėmis. Ateinantys metai nugalėtojai pateiks daugiau iššūkių ir išbandymų, kurių metu ji galutinai įrodys, jog sėkmė yra požiūris“, – komentavo Christianas Louboutinas, prabangių prancūziškų batelių dizaineris.

Sarah Curran, my-waredrobe.com įkūrėja teigia: „Man buvo didelė garbė, kai sulaukiau pasiūlymo užimti teisėjos vietą „Martini“ konkurse. Viskas buvo tobula, kiekviena akimirka man paliko neišdildomus įspūdžius visam gyvenimui. Laikas praleistas kartu su finalistėmis Ibizoje – nepakartojamas, kiekvieną dalyvę pažinau individualiai, tad, priimti sprendimą man bus labai sunku. Noriu pabrėžti, jog visos finalistės yra stiprios ir įkvepiančios asmenybės. Sveikinu, tai didelis pasiekimas Jūsų gyvenimuose, kuriuo galite didžiuotis!“

REKLAMA
REKLAMA

Konkursas sulaukė daugiau nei 3.500 paraiškų iš 23 šalių, vėliau buvo atrinktos 28 dalyvės, kurių  laukė išbaidymai Ibizos paplūdimyje. Kova tęsėsi tiesioginiame balsavime – 4 merginos surinkusios daugiausiai balsų savo pogrupiuose ir trys, kurias atrinko komisija, pateko į superfinalą Milane.

„Martini“ pasaulinis prekės ženklo direktorius Arnaud Meysselle sako: „Martini Royale Casting“ konkursas – tai nuostabus būdas supažindinti vartotojus su „Martini“ prekės ženklo vertybėmis. Mes labai džiaugiamės šiais rinkimais ir būsimąja „Martini“ žvaigžde. O ateinančiais metais tiek mūsų, tiek ir naujojo „Martini“ veido laukia dar daugiau įspūdžių ir naujų projektų. 2013 metais mums sukanka 150 metų jubiliejus!“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Martini Royale Casting“ yra tarptautinis konkursas, kurio tikslas surasti merginą, atitinkančią „Martini“ prekės ženklo vertybes bei šūkį „sėkmė yra požiūris“. Nugalėtojai bus įteiktas solidus 150 tūkst. eurų piniginis prizas, 12 porų Christian Louboutin batelių, 12 vardinių drabužių iš my-waredrobe.com ir tarptautinė šlovė.

Konkurso „Martini Royale Casting“ ir „Martini“ prekės ženklo žvaigždė bus paskelbta spalio 16 d.

„Martini Royale Casting“ finalistės (nuotr. Organizatorių)„Martini Royale Casting“ finalistės (nuotr. Organizatorių)

 

Užsakymo. nr. 2620

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų