REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Veidrodžius drabužių parduotuvių matavimosi kabinose lietuviai vis dažniau iškeičia į interneto platybes.

Įvairiais skaičiavimais, užuot lankęsi parduotuvėse, internetu drabužius perka apie 5–6 proc. lietuvių, ir prekybininkai prognozuoja, kad ateityje šie skaičiai tik augs.

Augo per krizę

Tarp dešimties Rytų ir Centrinės Europos šalių, kuriose veikia internetinės mados parduotuvės „Stilago“, Baltijos šalys pirmauja augimu, tvirtino „Studio Moderna Fashion Group“ vadovas Baltijos šalims Giedrius Sakalauskas.

„Lietuvoje pakankamai didelis gerų mados prekių geromis kainomis poreikis. Žmonės visada nori rengtis gražiai ir už prieinamą kainą, o internete kainos visuomet geresnės“, – sakė jis.

Specialistas pabrėžė, kad vis dėlto apsipirkti internetu pirmiausia yra jaunų žmonių pomėgis. „Vyresnioji karta, kuriems 40 metų ir daugiau, ir Lietuvoje, ir Vakarų Europoje dažniausiai renkasi katalogus, o jauni žmonės perka internetu ir tai visiškai natūralu“, – aiškino pašnekovas.

Jo atstovaujamame tinkle kas trečias pirkėjas išleidžia nuo 100 iki 200 litų, maždaug kas penktas apsiperka už 50–100 litų. Didžioji dalis pirkėjų perka daiktus, kainuojančius iki 300 litų, brangesnės prekės ne tokios populiarios.

Paklausa augs

G. Sakalauskas pasakojo, kad labiausiai drabužių pirkimas internetu populiarėjo prasidėjus sunkmečiui. „Tada įsitikinome – kad ir kas būtų, žmonės nori atrodyti gerai. Tai, kad sunkmečiu stipriai išaugo drabužių prekybos internetu poreikis, buvo didelis postūmis tokiam verslui plėtoti“, – teigė jis.

Pašnekovo nuomone, ateinantys metai žada dar didesnį augimą. „Prognozuočiau ne tik smarkų apsiperkančiųjų internetu skaičiaus augimą, bet ir tai, kad atsiras gerokai daugiau parduodančiųjų drabužius internetu“, – pabrėžė jis.

Internetu patogiau

Anot portalo manodrabuziai.lt įkūrėjos Mildos Mitkutės, žvelgiant į perkančiųjų drabužius internetu statistiką pirmiausia reikėtų galvoti apie jaunus žmones. „Jaunimas daugiau keliauja, greitai perima kitų šalių patirtį, o apsipirkti internetu – šiuo metu Vakaruose didžiausia mada“, – komentavo ji.

Merginos įkurtas portalas manodrabuziai.lt taip pat skirtas drabužių prekybai ir mainams internetu, tačiau jo į vieną gretą su el. parduotuvėmis statyti M. Mitkutė nelinkusi. „Negalėčiau pasakyti, kad internetinėse naujų drabužių parduotuvėse drabužiai būna pigesni – jų kainos tokios pat, kaip įprastose parduotuvėse, tačiau internetu pirkti patogiau, – pasakojo ji. – Manodrabuziai.lt portale padėtis kitokia – nesame vien drabužių katalogas, esame ir bendruomenė, turinį čia kuria patys vartotojai, kuriems visai nebūtina kas kartą pirkti, jie čia ateina bendrauti. Kitaip tariant, tai – socialinis apsipirkimas.“

Be to, tvirtino M. Mitkutė, internetu apsipirkti gerokai patogiau nei įprastose parduotuvėse. „Nesi pririštas prie parduotuvių darbo laiko, nebūtina viską apeiti iki dešimtos valandos vakaro. Gali internete drabužių ieškoti kad ir vidurnaktį ar turėdamas laisvą minutę“, – pasakojo ji.

Veidrodžius drabužių parduotuvių matavimosi kabinose lietuviai vis dažniau iškeičia į interneto platybes.

Įvairiais skaičiavimais, užuot lankęsi parduotuvėse, internetu drabužius perka apie 5–6 proc. lietuvių, ir prekybininkai prognozuoja, kad ateityje šie skaičiai tik augs.

Augo per krizę

Tarp dešimties Rytų ir Centrinės Europos šalių, kuriose veikia internetinės mados parduotuvės „Stilago“, Baltijos šalys pirmauja augimu, tvirtino „Studio Moderna Fashion Group“ vadovas Baltijos šalims Giedrius Sakalauskas.

„Lietuvoje pakankamai didelis gerų mados prekių geromis kainomis poreikis. Žmonės visada nori rengtis gražiai ir už prieinamą kainą, o internete kainos visuomet geresnės“, – sakė jis.

Specialistas pabrėžė, kad vis dėlto apsipirkti internetu pirmiausia yra jaunų žmonių pomėgis. „Vyresnioji karta, kuriems 40 metų ir daugiau, ir Lietuvoje, ir Vakarų Europoje dažniausiai renkasi katalogus, o jauni žmonės perka internetu ir tai visiškai natūralu“, – aiškino pašnekovas.

Jo atstovaujamame tinkle kas trečias pirkėjas išleidžia nuo 100 iki 200 litų, maždaug kas penktas apsiperka už 50–100 litų. Didžioji dalis pirkėjų perka daiktus, kainuojančius iki 300 litų, brangesnės prekės ne tokios populiarios.

Paklausa augs

G. Sakalauskas pasakojo, kad labiausiai drabužių pirkimas internetu populiarėjo prasidėjus sunkmečiui. „Tada įsitikinome – kad ir kas būtų, žmonės nori atrodyti gerai. Tai, kad sunkmečiu stipriai išaugo drabužių prekybos internetu poreikis, buvo didelis postūmis tokiam verslui plėtoti“, – teigė jis.

Pašnekovo nuomone, ateinantys metai žada dar didesnį augimą. „Prognozuočiau ne tik smarkų apsiperkančiųjų internetu skaičiaus augimą, bet ir tai, kad atsiras gerokai daugiau parduodančiųjų drabužius internetu“, – pabrėžė jis.

Internetu patogiau

Anot portalo manodrabuziai.lt įkūrėjos Mildos Mitkutės, žvelgiant į perkančiųjų drabužius internetu statistiką pirmiausia reikėtų galvoti apie jaunus žmones. „Jaunimas daugiau keliauja, greitai perima kitų šalių patirtį, o apsipirkti internetu – šiuo metu Vakaruose didžiausia mada“, – komentavo ji.

Merginos įkurtas portalas manodrabuziai.lt taip pat skirtas drabužių prekybai ir mainams internetu, tačiau jo į vieną gretą su el. parduotuvėmis statyti M. Mitkutė nelinkusi. „Negalėčiau pasakyti, kad internetinėse naujų drabužių parduotuvėse drabužiai būna pigesni – jų kainos tokios pat, kaip įprastose parduotuvėse, tačiau internetu pirkti patogiau, – pasakojo ji. – Manodrabuziai.lt portale padėtis kitokia – nesame vien drabužių katalogas, esame ir bendruomenė, turinį čia kuria patys vartotojai, kuriems visai nebūtina kas kartą pirkti, jie čia ateina bendrauti. Kitaip tariant, tai – socialinis apsipirkimas.“

Be to, tvirtino M. Mitkutė, internetu apsipirkti gerokai patogiau nei įprastose parduotuvėse. „Nesi pririštas prie parduotuvių darbo laiko, nebūtina viską apeiti iki dešimtos valandos vakaro. Gali internete drabužių ieškoti kad ir vidurnaktį ar turėdamas laisvą minutę“, – pasakojo ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų