REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Surasti investavimo idėjų šiandien gali būti sunku. Ypač kai visiškai neaišku, kuo baigsis Europos skolų problemos ir kokių padarinių turės nesaikingas dolerių spausdinimas.

REKLAMA
REKLAMA

Blaškytis nėra prasmės, nes situacija gali pasikeisti per dieną ar net per valandą. Tada vėl viskas iš naujo. Tai kurgi ta kryptis, tendencija, kuri bus mano draugė ilgą laiką? Tokiu atveju verta pagalvoti apie dalykus, kurie lieka aktualūs nepriklausomai nuo krizių, rinkimų, kartelinių sprendimų ir t. t.

REKLAMA

Imkime kad ir žmonių nutukimo problemą. Problema? Problema. Ir ne šiaip sau problema, o pasaulinio masto. Per 30 metų nutukusių žmonių pasaulyje padvigubėjo. Kovai su nutukimu mestos didžiulės valstybių ir privačių kompanijų pastangos ir lėšos. Tai išties didžiulė pramonė, kur rankas pasišildyti gali ir individualus investuotojas.

„Kovos“ su nutukimu avanposte, be abejo, yra farmacininkai. Čia pirmauja kompanijos, leidžiančios specialius preparatus nuo nutukimo. Tiesa, tokie preparatai bus pradėti pardavinėti tik kitais metais, bet lūkesčiai jau šiandien kelia bendrovių „Arena Pharmaceuticals“, „Orexigen Therapeutics“ akcijų kainas.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbame apie naujas „stebuklingas“ piliules, kurių vartojimas per kelis mėnesius sumažina 5 proc. masės. Ir nieko daugiau nereikia daryti. Tai, ko ir reikia aptingusiems klientams. O kiek kitokių preparatų sukurta?..

Pasididinti pajamas iš nutukusių žmonių kišenių skuba ir dietologai. Tai vitaminai, maisto papildai, žolelės ir visokie kiti panašūs dalykėliai, padedantys „sėkmingai“ kovoti su nutukimu. Čia lyderiauja bendrovė „The Vitamin Shoppe“, „GNC Holdings Inc.“, „Herbalife Ltd.“, „Weight Watchers International, Inc.“. Girdėti pavadinimai, ar ne? Sunku būtų abejoti šių bendrovių produkcijos paklausumu šiandien ir ateityje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

O tiems nutukėliams, kurie dar pasiryžta pakilti nuo sofos ir apsiavę sportinius batelius palakstyti po kvartalą, į pagalbą ateina sportinių prekių gamintojai: „361 Degrees International“, „Nike“, „Adidas“, „Puma“, „Under Armour Inc.“. Sporto prekės, nors nėra pirmaujančios nutukimo kovoje, gauna ir savo solidžią dalį.

Negalime pamiršti ir sveiko maisto bei dietinių produktų gamintojų. Niekam nereikia pristatyti bendrovės „Danone“, vienos iš lyderių Europoje. JAV lyderio pozicijas užima bendrovė „Dole Foods“. Daugelis kitų labiau ar mažiau žinomų bendrovių visame pasaulyje.

REKLAMA

Visų minėtų bendrovių akcijomis prekiaujama NYSE, NASDAQ, Europos ir Azijos biržose. Pasirinkti akcijas, susidaryti portfelį jau neturėtų sudaryti daug vargo. Telieka laukti „kovos su nutukimu“ rezultatų. Be abejo, sėkmingų.

Tačiau lazda turi du galus. Kovotojai patys netyčia prasitarė, kad nutukimo problema sparčiai auga ir dar labiau augs ateityje. O čia jau turime antrą tendenciją. Vadinasi, žmonės ir toliau vartos riebų ir greitą maistą. Mes iš prigimties esame inertiški. Ir tikrai neskubėsime atsisakyti patogių įpročių. O jei šalia atsiras piliulės, leidžiančios „neatsitraukus nuo kasos“ kovoti su tokio gyvenimo būdo pasekmėmis, kam apskritai atsisakyti hotdogų, hamburgerių ir kitų žudikų.

REKLAMA

Todėl abi šias tendencijas dedame į vieną portfelį ir dar prisiperkame „McDonald's Corporation“, „The Wendy's Company“, „Burger King Worldwide Inc.“, „Good Times Restaurants Inc.“, „Dunkin Brands Group Inc.“ akcijų.

Ir mūsų „kova su nutukimu“ baigta. Tiesa, tik patys nepamirškime sveikai maitintis, pamiklinti kojas ir nesinervinti...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų