REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiulis dėmesys kuriant naująją „Volvo FH“ seriją, anot gamintojų,  buvo ekonomiškas degalų naudojimas. „Euro 5“ jėgos agregatai, kurie ir iki šiol taupiai naudojo degalus, tapo dar ekonomiškesni. Be to, dienos šviesą išvydo ir pirmieji „Volvo“ varikliai, atitinkantys griežtą „Euro 6“ emisijos standartą. Degalų sąnaudas mažina ir naujoji „I-See“ sistema - papildomai sutaupoma iki 5 proc. degalų. 2013 m. rudenį rinkoje pasirodys naujieji „Volvo I-Torque“ jėgos agregatai.

REKLAMA
REKLAMA

„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)

„I-See“ – tai technologijos, kuri palengvina vairuotojo darbą ir taupo degalus, pavyzdys. „I-See“ yra programinė įranga, skirta „I-Shift“ pavarų dėžei. Ji saugo informaciją apie kalvas, kuriomis važiuoja sunkvežimis. Kitą kartą važiuojant tuo pačiu maršrutu, „I-See“ užtikrina važiavimo ekonomiškumą, valdydama sunkvežimio akceleratorių, pavaras ir stabdžius,“ – paaiškina „Volvo Truck Corporation“ prezidentas Claesas Nilssonas. „I-See“ sistema krovinių gabenimo įmonei leistų sutaupyti iki 5 proc. degalų vienam sunkvežimiui.“

REKLAMA

„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)

Dar beveik 5 proc. degalų galima sutaupyti su naujuoju „Volvo Trucks“ degalų taupymo kompleksiniu pasiūlymu „Fuel Package“. „Fuel Package“ - tai mokymų ir kasmėnesinių konsultacijų „Fuel Advice“ degalų taupymo klausimais paketas. Mokymų ir konsultacijų metu vairuotojui rekomenduojama pasirinkti tinkamą vairavimo stilių ir panaudoti efektyvaus vairavimo žinias, taip sumažinant išlaidas degalams.

REKLAMA
REKLAMA

„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)

Naujieji „Volvo Trucks“ jėgos agregatai „I-Torque Euro 6“, Europos rinkoje pasirodysiantys 2013 m. rudenį, leis sutaupyti dar daugiau. „Degalų sąnaudas „Volvo I-Torque“ sumažina iki 4 proc. Kartu su „I-See“ ir kitais patobulinimais, degalų sąnaudos sumažėtų iki 10 proc. - tai atitinka iki 4 100 litrų degalų per metus vienam sunkvežimiui,“ – sako C. Nilssonas.

„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)

Dėl visiškai naujos kabinos konstrukcijos naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai bus dar saugesni. Pirmą kartą „Volvo“ atliko tiek daug išsamių susidūrimo bandymų ir su sunkvežimiu, ir su kabina. Geresnis matomumas, kurį pagerina ir siauresni galinio vaizdo veidrodžiai, taip pat užtikrina didesnį darbo aplinkos saugumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)

Vertikalesni statramsčiai kabinai suteikia dar vieną kubinį metrą vidinės erdvės. Tai reiškia, kad atsirado dar 300 litrų vietos daiktams laikyti, o sunkvežimis tapo dar komfortiškesnis. „Kabina buvo optimizuota ir darbui, ir laisvalaikiui. Geresnis gultas, integruotas autonominis kabinos vėsintuvas, mažesnis triukšmingumas ir kitos savybės padės geriau atsipalaiduoti ir išsimiegoti, todėl vairuotojai ne taip pavargs ir bus budresni,“ – sako C. Nilssonas.

Europos rinkai skirti naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai bus pradėti gaminti 2013 m. pavasarį

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų