REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas maisto produktų ir buitinės chemijos rinkos lyderių pasaulyje – kompanija „Unilever“ – ketina pasinaudoti rinkodaros strategija, naudojama besivystančiose šalyse.

REKLAMA
REKLAMA

Toliau skatinti savo prekių pardavimą Europoje „Unilever“ sieks remdamasi patirtimi, kurios kompanija įgijo Azijoje, kai dėl finansų krizės vartotojai pakeitė savo įpročius. Pasak kompanijos padalinio Europoje vadovo Jano Siderveldo, skurdo lygis šiame regione dėl ilgai trunkančios krizės augs ir taip pat vers vartotojus keisti įpročius.

REKLAMA

„Į Europą grįžta skurdas. Jeigu Ispanijoje užėję į parduotuvę vartotojai išleidžia tik 17 eurų, aš nesugebėsiu parduoti jam skalbiamųjų miltelių, kainuojančių pusę šios sumos “, – teigė J. Siderveldo interviu „Financial Times Deutschland“.

„Unilever“ jau pakeitė kai kurių savo produktų pardavimo strategiją. Ispanijoje ši kompanija pardavinėja paketus, kuriuose skalbiamųjų priemonių telpa tik 5 kartams, o Graikijoje siūlo pirkėjams nedideliuose paketėliuose supakuotą bulvių košę ir majonezą. Taip pat sukurtas specialus prekės ženklas būtiniausioms prekėms, pavyzdžiui, arbatai ir aliejui.

REKLAMA
REKLAMA

„Indonezijoje mes parduodame šampūno paketėlius po 2–3 centus, ir vis dar uždirbame gražaus pinigo. Žinome, kaip reikia dirbti, bet europiečiai tai buvo jau pamiršę“, – sakė J. Siderveldas.

Jo teigimu, norint, kad prekių būtų parduodama daugiau, produktus rinkai reikia siūlyti patraukliai.

„Pavyzdžiui, Apple parduotuvėje visi galvoja: „Tai bent aptarnavimas.“ O kai kuriuose Europos prekybos centruose – pustuštės lentynos, ant žemės voliojasi tuščios dėžutės, personalo nematyti. Tai košmaras“, – aiškino J. Siderveldas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų