REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

43 metų britas Jasonas Regleris, didelis grupės „Coldplay“ gerbėjas, sutiko labdarai paaukoti 2 tūkst. svarų sterlingų tam, kad su sūnumi galėtų susitikti su „Coldplay“ vokalistu Chrisu Martinu. Šis susitikimas vyrui padėjo išplėtoti seniai sugalvotą verslo idėją.

REKLAMA
REKLAMA

2005 metais, stebint Glastonbury festivalio transliaciją per televiziją, vyrui kilo idėja sukurti radijo bangomis valdomą apyrankę, kuri šviečia pagal muzikos ritmą. Ši idėja virto realybe po susitikimo su Ch. Martinu, kurio grupė sutiko finansiškai paremti J. Reglerio verslą.

REKLAMA

Xylobands (nuotr. Gamintojo)Xylobands (nuotr. Gamintojo)

Šiuo metu vyras jau yra pardavęs daugiau kaip du milijonus tokių apyrankių. Jos bus parduodamos ir per parolimpines žaidynes, kurių uždarymo ceremonijoje gros „Coldplay“.

J. Regleris „Daily Mail“ pasakojo, kad jo įkurta įmonė „RP Concepts“ iš pradžių pardavinėjo panašią į apyrankės švietimo technologiją žaislams, tačiau patyrė bankrotą. Vyras išgyveno sunkų metą ir troško, kad jį kas palaikytų. Po penkerių metų jo idėja kurti šviečiančias apyrankes susidomėjo „Coldplay“, grupė sutiko šią idėją paremti, todėl dabar britų verslininkui ji krauna turtus.

„Jie mane išgelbėjo“, - neslepia britas.

J., Reglerio sukurta apyrankė „Xylobands“ naudojama sporto ir verslo renginiams. Kompanija „Nokia“ šią vasarą įsigijusi 10 tūkst tokių apyrankių, išdalino jas Tramlines Festivalyje Sheffielde.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų