REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rūpesčių dėl registravimo Lietuvoje turi ne tik JAV pirktų naudotų automobilių, bet ir pramoginių laivų savininkai. Jie dokumentus tvarko aplinkkeliais kaimyninėse šalyse ir stebisi biurokratinėmis užkardomis, rašo „Lietuvos rytas“.

REKLAMA
REKLAMA

Kėdainių mažųjų pramoginių laivų savininkų asociacijos vadovui Alvydui Kleivai 2004 metais pagamintą laivą „Glastron” praėjusių metų pabaigoje padovanojo JAV gyvenanti duktė.

REKLAMA

Už septynvietį 5,2 metro ilgio laivą jis sumokėjo apie 4 tūkst. litų muito mokestį, tačiau naudotis juo negali, nes laivas neturi Europos Sąjungos atitikties ženklo.

A.Kleivos žiniomis, griežtesni reikalavimai įsigaliojo nuo šių metų pradžios, o vien Kaune šiuo metu naudotų laivų negali įregistruoti maždaug 100 savininkų.

Įsigyti laivą JAV kainuoja mažiau net įvertinus jo gabenimo ir muito mokesčių išlaidas.

Lietuviai atitikties ženklus CE gauna Lenkijoje arba Latvijoje, o jau tuomet registruoja pramoginius laivus Lietuvoje. Už paslaugą tenka sumokėti kelis tūkstančius litų.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos saugios laivybos administracijos Laivų registravimo skyriaus vyriausioji specialistė Natalija Murauskienė teigė, kad esama pramoginių laivų registravimo tvarka Lietuvoje įsigaliojo nuo 2005-ųjų pradžios, bet anksčiau nebuvo itin griežtai laikomasi numatytų procedūrų.

Pasak specialistės, daugiausia rūpesčių kyla dėl naudotų laivų, nes nauji dažniausiai turi Europos Sąjungos atitikties ženklus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų