REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šalies draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“, analizuodamas keliaujančiųjų draudimo įpročius pastebi, kad keliautojai vis dažniau kelionės maršrutą imasi planuoti savarankiškai. Patys besirūpindami skrydžių bilietais, viešbučiais ir pervežimais, keliautojai dažniau pasirūpina ir apsauga nuo neplanuotų išlaidų nutrūkus kelionei, vėluojant skrydžiui, dingus bagažui.

REKLAMA
REKLAMA

Bendros kelionių draudimo tendencijos nesikeičia pastaruosius ketverius metus: kompleksinių kelionių draudimo polisų klientai įsigyja maždaug tiek pat. Tačiau pastaruoju metu kompleksinius kelionių draudimus įsigyjantys keliautojai pusantro karto dažniau pasirenka ir apsaugą nuo kelionėje vėluojančio arba prarasto bagažo ir kitų nenumatytų išlaidų.

REKLAMA

„Pastebėjome, kad susiruošę atostogauti ar keliaujantys į užsienį mūsų klientai dažniau renkasi ne tik populiariausią medicininių išlaidų ar nelaimingų atsitikimų draudimą, bet ir labiau ėmė rūpintis bagažo saugumu ar tuo, kokią žalą patirs, jei vėluos skrydis, teks įsigyti kitus bilietus, laikinai apsistoti nenumatytoje vietoje ir panašiai. Štai bagažo ir kitų nenumatytų nuostolių draudimo populiarumas šiemet išaugo net 44 proc. Populiarėjant tendencijai, kai žmonės keliones planuoja patys ir kelionės maršrutą dėlioja savarankiškai, vienas vėluojantis skrydis gali tapti paties poilsiautojo galvos skausmu, kai sugriūna visa tolimesnė kelionė“, – sako „Lietuvos draudimo“ Asmens žalų skyriaus vadovas Jonas Stasinas.

Draudikai pastebi, kad 2011 metais dvigubai išaugo įvykių skaičius, kai keliautojams buvo atlyginti nuostoliai būtent dėl vėluojančių skrydžių, nutrūkusios kelionės, naujų skrydžių bilietų rezervavimo ar keitimo ir kitų panašių atvejų. Vidutiniškai pernai vienam keliautojui „Lietuvos draudimas“ dėl šių priežasčių išmokėjo 1100 litų, panašios tendencijos ir šiemet.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų