Maljorka mus labai sužavėjo tiek lankytinų vietų gausumu, tiek nepaprastai skaidriu vandeniu, tiek kainos ir kokybės santykiu. Taigi, ką nuveikti Maljorkoje? Kokius lankytinus objektus verta pamatyti? – klausia kelionių tinklalapis Makalius.lt.

Jei norite pamatyti nepalyginamai daugiau – nuomokitės automobilį.

Pirmoji kelionės su automobiliu diena

Kelionės diena mums išaušo 7 valandą ryto. Maršruto pasitikrinimas ir galutinis rezultatas:

Maljorkos žemėlapis (nuotr. makalius.lt) (nuotr. Gamintojo)Maljorkos žemėlapis (nuotr. makalius.lt) (nuotr. Gamintojo)

Nuomos punkte visas paprasta – kelios minutės apmokymų, prašymas nekviesti policijos, jei avarijos metu nesutraiškysim žmonių bei prašymas nesijaudinti, jei brūkštelėsime per automobilio šoną.

Maljorkos vaizdai (nuotr. Makalius.lt) (nuotr. Gamintojo)Maljorkos vaizdai (nuotr. Makalius.lt) (nuotr. Gamintojo)

Pirmasis mūsų kelionės tikslas – Cap de Formentor – Formentoro švyturys. Keliukai iš pradžių buvo visai normalūs ir nebaisūs. Artėjant prie Formentoro iškyšulio, važiuoti pasidarė įdomiau.

Vaizdai fantastiški. Netyčia pražiopsom pagrindinę apžvalgos aikštelę, o kelyje apsisukti negalim, tad važiuojame vingiuotais keliukais toliau. Kai kur pasitaiko ir žvyro. Matosi, kad turistų čia nelabai daug. Pagaliau randame dar vieną stovėjimo aikštelę su fotoaparato ženklu. Vaizdas atsiveria išties nuostabus. Šiek tiek miela, kad čia nėra jokių tvorelių ir bortelių, draudžiančių lipti ant pavojingai atrodančių iškyšuliukų, tad tenka užlipti.

Nors iki Formentoro švyturio liko netoli, važiuoti toliau šiek tiek prisibijom, nes visi apsisuka atgal. Nusprendžiam grįžti atgal į tą pagrindinę apžvalgos aikštelę, pastatytą 1962 metais.

Turistų gausa tiesiog pribloškia. Prie fotografavimuisi tinkamų vietų – eilė. Pasigrožėję nuostabiais vaizdais, pamatę, jog turistų srautas čia šiek tiek (tiksliau tariant – visiškai) sumažėjo, išsitraukėme savo užkandžius ir valgėm, žiūrėdami į nuostabius vaizdus.

Artėjo laikas leistis žemyn tais pačiais vingiuotais kalnų keliukais. Su visa automobilių kolona, kuri kažkodėl vienu metu ėmė leistis žemyn, pajudėjome link Alkudijos – bene populiariausio kurorto Maljorkoje su įspūdingu senamiesčiu.

Kaip ten bebūtų, į Alkudiją tiesiai nenuvažiavom, nes ne ten pasukom žiede. Todėl turėjome galimybę aplankyti Port d'Pollenca miestelį.

Pamažu judame Alkudijos link. Surasti stovėjimo aikštelę šiame mieste nėra paprasta. Mokamos aikštelės jau okupuotos už mus pirmesnių turistų, nemokamose aikštelėse automobilių tiek, kad vargu ar žmogus pro ją išsitektų praeiti, tad beliko važiuoti kiek atokiau nuo senamiesčio. Tik per stebuklą pavyko rasti nemokamą vietelę šalia Eroski prekybos centro, kuriame buvo ir tualetas – čia galėjome nusiplauti vaisius.

Įėjimas į senamiestį priminė Tunisą. Medina, – sušukome mudu su teta vienu metu, – visai kaip Tunise....

Vidus irgi buvo ne ką kitoks. Pardavinėja visokius padirbtus Gucci ir Armani, Dolce Gabanna bei Guess... Čia galima skaniai pasivaišinti, tačiau nemažai į barus ar restoranus kviečiančių darbuotojų meluoja apie „dvigubas“ porcijas. Pasivaikštome toliau nuo pagrindinės gatvės. Užlipame ant senamiestį juosiančios sienos. Nuo jos galima pasigrožėti vaizdu į tolumoje esančius kalnus, taip pat miestelio stogus.

Jau metas judėti. Važiuojame link savo Cala Ratjada kurorto ir užmatome ežerą pakeliui. Nuostabi vieta pasivaikščiojimams! Beje, čia pat esantis Bellevue viešbutis yra tiesiog tobuloje vietoje poilsiui – kaip tik prie jo ir yra žavusis paplūdimys ir ežeras. Vietovę rasite pravaževę Port d'Alcudia, pakrante link Platkes Muro.

Supratę, kad upelis nuo ežero veda link jūros, nužingsniavome palei upę ir pamatėm...

Vanduo čia – nenusakomo skaidrumo. Vėjas pučia, gaivina, taip norisi pliūkštelėti į tokį vandenį, bet... nematome jokių dušų paplūdimiuose, o juk druskuotiems lipt į automobilį ir važiuoti iki pat viešbučio nelabai norisi. Tad grįžtame į savo mašiniuką pasitenkinę tik vaizdais į nuostabų paplūdimį. Po vakarienės išėjome pasivaikščioti į kitą pusę nuo paplūdimio.