REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pirmąjį užsakymų mėnesį Europos pirkėjai užsakė 4700 „Ford Focus“ su naujuoju „EcoBoost“ 1 litro darbinio tūrio varikliu ir tai sudarė net 23,3 proc. bendro „Focus“ užsakymo portfelio. Šveicarijoje šis rodiklis siekė net 60 proc.

REKLAMA
REKLAMA

„Ford Focus“ (nuotr. Gamintojo)„Ford Focus“ (nuotr. Gamintojo)

„Litrinis „EcoBoost“ variklis rinkoje pasirodo tuomet, kai pirkėjai pageidauja itin taupaus, tačiau smagaus vairuoti automobilio su benzininiu varikliu. Senokai bemačiau tiek liaupsių, sklindančių iš specializuotos žiniasklaidos, pardavėjų ir klientų, kurie jau turėjo galimybių išbandyti „Focus EcoBoost 1.0“, ‒ kalbėjo „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo viceprezidentas Roelantas de Waardas.

REKLAMA

„Ford“ 1,0 litro „EcoBoost“ benzininis variklis su turbokompresoriumi (nuotr. Gamintojo)„Ford“ 1,0 litro „EcoBoost“ benzininis variklis su turbokompresoriumi (nuotr. Gamintojo)

Didžiausiose „Ford“ Europos rinkose – Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje – „Focus“ su naujuoju varikliu užėmė 28 proc. užsakymų portfelio.

Naujasis „EcoBoost“ variklis, aprūpintas turbina ir tiesioginiu benzino įpurškimu, yra mažiausias, tačiau didžiausios santykinės galios „Ford“ variklis istorijoje. Jis bus 100 arba 125 AG galios, sunaudos ne daugiau 5 litrų degalų 100 kilometrų kelio ir pasižymės itin maža tarša. Variklis sveria vos 97 kilogramus, o jo blokas telpa ant A4 formato popieriaus lapo. Kiek vėliau su šiuo varikliu rinkai bus pasiūlyti ir kompaktiniai vienatūriai „B-Max“ bei „C-Max“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų