REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos reklamos biuro (LRB) arbitražo komisijos posėdyje dėl galimų reklamos etikos pažeidimų buvo svarstytos UAB „Švyturys-Utenos alus“, UAB „Kalnapilio-Tauro grupė“, VĮ „Kultūros vadybos projektai“ bei UAB „Omnitel“ reklamos.

REKLAMA
REKLAMA

LRB arbitražo komisijos sprendimu „Švyturio-Utenos alaus“ reklama, kurioje vaizduojamas žemės rutulį laikantis vyras, pažeidžia reklamos etikos kodeksą. Komisijos nuomone, reklama neturėtų formuoti nuostatos, kad viena lytis yra pranašesnė už kitą. Arbitražo nutarime teigiama, kad reklamoje naudojamas teiginys išskiria vyriškąją lytį kaip svarbesnę, tuo pačiu jai primetant ir atsakomybę tokiai būti. Komisijos nariai, vienbalsiai nutarę „Švyturio-Utenos alaus“ reklamą esant neetiška, atsižvelgė į tai, jog įmonė savo iniciatyva pakeitė žalingos komunikacijos toną, todėl nusprendė arbitražo sprendimą nutraukti reklamos transliaciją laikyti įvykdytu.

REKLAMA

Lietuvos reklamos biuro arbitražo komisijos sprendimu UAB „Omnitel“ vykdyta kampanija, kurios metu buvo reklamuojama išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio kortelė „Ežys“, pažeidė padorumo bei smurto ir antisocialinio elgesio etikos straipsnius. LRB arbitražo komisijos nutarimu reklamoje „Ežys. Viena kortelė visiems Lietuvos tinklams“ du kartus rodomas antausis gali skatinti smurtą bei antisocialinį elgesį. Ši reklama įvertinta kaip nepadori. „Omnitel“ informavo Lietuvos reklamos biurą nutraukusi šią reklamą.

REKLAMA
REKLAMA

LRB arbitražo komisija, gavusi vartotojo skundą, taip pat sprendė, ar UAB „Kalnapilio-Tauro grupė“ reklamoje naudojamas teiginys „Tauras Dvigubo Salyklo“ - tikrai vyriškas alus" nediskriminuoja seksualinių mažumų. Arbitražo komisijos sprendimu reklamoje remiamasi humoro forma pateikiamomis įžvalgomis, joje nėra aiškiai išskiriama nė viena vartotojų grupė, todėl bendru sprendimu ši reklama yra laikoma etiška.

Ketvirtoji pagal vartotojo skundą ir Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus pateiktą kreipimąsi buvo vertinta „The Human Body Exhibition“ parodos reklama, kurioje vaizduojamas negyvo žmogaus kūnas bei vidaus organai. LRB arbitražo komisija, svarstydama reklamą, pabrėžė, jog yra vertinamas tik pateiktos reklamos turinys, bet ne „The Human Body Exhibition“ parodos eksponatai. Komisijos nuomone, parodos reklamoje naudojamas atvaizdas yra stilizuotas, tai neatrodo kaip tikra fotografija, kurioje vaizduojamas miręs žmogus, todėl ši reklama neturėtų daryti neigiamos įtakos vaikams. LRB arbitražo komisijos nutarimu ši reklama nepažeidė Reklamos kodekso.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų