REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ford“ rimtai dirba ties naujos kartos „Mustang“ modelio projektu, kaip skelbia su kompanijos ateities planus žinančiais žmonėmis pabendravę „The Wall Street Journal“ žurnalistai, automobilis išlaikys „ryklio nosies“ stiliaus radiatoriaus groteles ir integruotas apvalias formas turinčius priekinius žibintus, tačiau labiau neprimins originalaus 1964 m. pasirodžiusio modelio, o bus panašus į naująjį „Ford Fusion“.

REKLAMA
REKLAMA

Tokie pasikeitimai yra priemonių siekiant padaryti „Mustang“ modelį labiau patrauklų vadinamosios Y kartos klientų, gimusių nuo 1980 iki 1999 m., programos dalis. Remiantis 2009 m. finansų konsultantų kompanijos „Deloitte“ atlikto tyrimo duomenimis, iki 2020 m. šie pirkėjai sudarys apie 40 proc. automobilių rinkos, tačiau automobilių gamintojams sunku rasti efektyvius rinkodaros metodus, kaip įsiūlyti savo produkciją šiais demografinei kategorijai. Vienas iš svarbių tai lemiančių faktorių, tai šiuolaikinio jaunimo polinkis vietoje automobilio vairavimo rinktis naršymą internete.

REKLAMA

Praėjusiais metais „Mustang“ pardavimai JAV sumažėjo 4 proc. siekė 70,438 automobilių. Sakome „tik“, nes tarkime 2006 m., t.y. praėjus metams po to, kai „Ford“ pristatė publikai retro stiliaus „Mustang“, sportinių automobilių buvo parduota 166 tūkst. Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Ford“ pardavė 20,133 „Mustang“ modelių JAV rinkoje ir nors lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šis rodiklis yra 31 proc. didesnis, jis vis tiek nesiekia „Chevrolet Camaro“ ir „Dodge Charger“ pardavimų.

Naujos kartos „Mustang“ kėbulas nedaug skirsis nuo praėjusių metų rugsėjo mėnesį Frankfurto automobilių parodoje demonstruoto „Eos“ koncepto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų