REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis daugiau suaugusių jaunų žmonių yra linkę verčiau naršyti internete, nei sėsti prie automobilio vairo, skelbia naujo Mičigano universiteto mokslininkų atliko tyrimo duomenys. Specialistai išsiaiškino, kad šalyse, kuriose interneto vartotojų skaičius tūkstančiui gyventojų yra didesnis, jaunų žmonių gretose yra mažiau vairuotojų. Iš esmės šie rezultatai patvirtina teoriją, kad virtualus kontaktas per elektroninius prietaisus sumažina jaunimo poreikį bendrauti akis į akį, skelbia caradvice.com.au.

REKLAMA
REKLAMA

Dar 1983 m. 94 proc. amerikiečių nuo 20 iki 30 metų amžiaus turėjo vairuotojo pažymėjimus, o dabar ta proporcija sumažėjo iki 84 proc. Jei tuomet vienas iš trijų vairuotojų buvo jaunesnis nei 30, tai dabar tas skaičius sumažėjo iki vieno iš daugiau nei penkių.

REKLAMA

Tyrimas atskleidė, kad ta pati tendencija pastebima ir kitose išsivysčiusiose šalyse, įskaitant tokias šalis kaip Kanada, Didžioji Britanija, Vokietija, Japonija, Švedija, Norvegija ir Pietų Korėja, kuriose jaunų vairuotojų skaičius pastaraisiais metais taip pat sumažėjo. Jis patvirtina kito panašaus tyrimo, kurį 2011 m. lapkričio mėnesį atliko JAV technologijų tyrimų kompanija „Gartner“. Jų atlikta apklausa parodė, kad 46 proc. žmonių nuo 18 iki 24 m. imtų interneto prieigą vietoje automobilio, jei jiems reikėtų rinktis.

REKLAMA
REKLAMA

Kitose šalyse, tokiose kaip Izraelis, Suomija, Lenkija, Latvija, Ispanija, Šveicarija ir Norvegija per tą patį laikotarpį jaunų vairuotojų skaičius išaugo, tačiau ne tiek, kiek padaugėjo vyresnio amžiaus vairuotojų.  Anot tyrimą atlikusių specialistų, socialinė gerovė, senstanti populiacija ir išaugusi dideliuose miestuose gyvenančių žmonių proporcija taip pat turėjo įtakos pasikeitusioms proporcijoms vairuotojo pažymėjimus turinčių jaunų žmonių gretose.

Taip pat jie pažymėjo, kad su amžiumi susiję vairuotojų pažymėjimų įsigijimo tendencijos gali iš esmės nulemti ateities transporto sistemų pobūdį, įskaitant transporto tipo pasirinkimą, automobilių pirkimą, kelionės saugumą ir galimą poveikį aplinkai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų