„Turbūt viso mano gyvenimo svajonė buvo apsilankyti Amerikoje. Anų metų Kalėdų proga gavau savo išsvajotąją kelionę už Atlanto. Turėjome skristi per Niujorką į Čikagą, atidėjo mūsų skrydį, tad 5 valandas laukėme oro uoste, teko žaisti ir valgyti amerikietišką picą“, – pasakoja naujienų portalo Makalius.lt skaitytojas  Karolis.

Kelionės po Ameriką akimirkos (nuotr.Makalius.lt skaitytojų) (nuotr. Gamintojo)Kelionės po Ameriką akimirkos (nuotr.Makalius.lt skaitytojų) (nuotr. Gamintojo)

Tik atskridus į Čikagą mus pasitiko senas tėčio draugas. Nuvažiavome į jo namus ir aš iškarto ėjau miegoti, nes buvau nemiegojęs beveik parą. Rytą pavalgę pusryčius važiavome į Čikagos centrą, jis buvo lyg vieta, kur niekada nenustoja vykti veiksmas. Pasikėlėme į 103 aukščiausio Čikagos pastato aukštą, suvalgiau „Chūrą“ (Chūra panaši į sausainį, bet ji yra ilga ir šilta), valgėme lietuvių restorane – „Kunigaikščiai ir Deli“, buvome pasaulinio garso automobilių parodoje – „Chicago Auto Show“, o vakare ėjome į krepšinio varžybas kuriose žaidė Chicago Bulls prieš San Antonio Spurs, arenoje buvo tiesiog nuostabu – tvyrojusi atmosfera, sirgaliai paliko neišdildomus įspūdžius.

Po trijų dienų važiavome į kurortą Viskonsene – „Winconsin Dells“, jį pasirinkome, nes patarė tėčio draugas. Ten maudėmės trijuose vandens parkuose. Didžiausią įspūdį paliko „Baltieji Rūmai“ aukštyn kojomis – tai buvo lyg koks atrakcionas, labiau priminė muziejų, užėjus į vidų viskas buvo atvirkščiai – mes vaikščiojome ant lubų, o lovos, stalai, kėdės buvo virš mūsų galvų.

Po dviejų dienų skridome į Floridą, Orlando. Orlande buvome atrakcionų parkuose– „Island of Adventures“ taip pat vandens parke – „Aquatica“ ir Atrakcionų parke – „Universal Studios“. Pirmame (Island of Adventures) parke mane sužavėjo Hario Poterio miestelis bei „Hogvarco“ pilis, prie vieno Hario Poterio atrakciono reikėjo laukti net valandą, tačiau jis to tikrai vertas. Buvo parašyta, kad tai 4D atrakcionas, bet palyginus su Lietuviškais 4D čia buvo gal 6D ar 7D, nes šiame atrakcione ne tik purškė vandenį ar kratė kėdes, jame mus vartė į viršų, į apačią, ant galvos, šalia drakonas parodė savo galias ir pašildė visus tikra ugnimi, beje nereikėjo jokių akinių!Susiruošę važiuoti į vandens parką iškvietėm taksi, bet atvažiavo limuzinas, maloniai nustebau. Aquatica vandens parke buvo tikrai įspūdinga povandeninė čiuožykla, kur čiuožiant aplink plaukiojo tikrų tikriausi delfinai. Trečiajame (Universal Studios) parke mane užpuolė mumija, nunešė uraganas ir pakalbino Šreko asilas, na tai nebuvo tikras asilas, o tik aktoriai persirengę juo.

Kitą dieną skridome į Niujorką, man buvo keista, kad lėktuve galėjau naudotis bevieliu internetu. Apsistojome viešbutyje „Rokfelerio centre“, šis centras žinomas visame pasaulyje, nes jame yra Niujorko Kalėdų eglė bei lauko čiuožykla, aplink visą čiuožyklą pakabinta įvairių vėliavų, taip pat ir Lietuvos. Lankėmės „Time Square“ aikštėje, kur pilna reklamų, net automobilis prie sienos priklijuotas, akys tiesiog mirgėjo nuo spalvų. Buvome prie „Laisvės statulos“, per filmus ir nuotraukose ji atrodo kur kas didesnė. Lankėmės kinų kvartale, man asmeniškai jame nepatiko, nes buvo nelabai tvarkinga ir tvyrojo keistas kvapas. Taip pat užėjome į pasaulio prekybos centro muziejų, matėme sieną ant kurios prikabinta daug dingusių žmonių skrajučių. Kitą dieną dar apsilankėme prie NBA būstinės, į vidų neužėjome. O po kiek laiko jau krovėmės lagaminus ir keliavome į oro uostą...