REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Pirmosios kovo mėnesio dienos žymi kalendorinio pavasario pradžią, kuri kiekvienais metais beveik sutampa ir su naujos energijos pliūpsniu automobilių industrijoje. Ženevos automobilių paroda kiekvienais metais tampa atskaitos tašku daugeliui automobilių gamintojų, kurie būtent šiai progai laiko daugelį svarbiausių premjerų. Industrijos atstovams ir žiniasklaidai šių metų paroda duris atvers kovo 6 d., na o visiems automobilių entuziastams teks laukti dar keletą dienų, iki kovo 8 d. Dešimt dienų trunkanti paroda kiekvienais metais pritraukia itin daug dalyvių ir kaip dauguma jų pažymi, savo automobilių industrijos beveik neturinti Šveicarija, yra neutrali teritorija, kurioje visiems sudaromos lygios sąlygos.

REKLAMA
REKLAMA

Likus dienai iki parodos atidarymo siūlome skaitytojams peržvelgti svarbiausius automobilių gamintojų šiais metais parengtus debiutus:

REKLAMA

„Audi“: „TT RS Plus“, „RS 4 Avant“


Dar likus keletui savaičių iki Ženevos automobilių parodos apie „RS 4  Avant“ jau buvo žinoma visa svarbiausia informacija. „RS4“ bus gaminamas tik su universalo tipo kėbulu, o visus keturis ratus suks toks pats motoras, kaip ir dabartiniame modelyje „RS5“. 4,2 litro darbo tūrio V8 galia sieks 450 a.g., ir to užteks, kad „RS4“ iki 100 kilometrų per valandą greičio spurtuotų per 4,5 sek.

REKLAMA
REKLAMA

Greta naujojo „RS4 Avant“ bus pristatyta ir dar galingesnė elegantiškojo „Audi“ kupe „TT RS“ versija, kurios pavadinime atnaujinimui pažymėti atsiras žodis „plus“. Automobilio variklis išlieka tas pats 2,5 l TFSI motoras, tačiau lyginant su ankstesniąja „TT RS“ versija, šio turbokompresorinio, tiesioginiu degalų įpurškimu aprūpinto motoro galia yra 20 AG didesnė ir dabar siekia 360 AG, o sukimo momentas išaugo 15 Nm ir dabar sudaro 465 Nm. Dėl aliuminio rėmo konstrukcijos kupė su mechanine pavarų dėže ir keturių ratų pavara sveria 1450 kg, o tai reiškia, kad vienai AG tenka išjudinti 4 kg automobilio svorio. Rousdsterio versijos rodiklis šiek tiek prastesnis ir siekia 4,2 kg/AG.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„BMW“: M6, „M135i“, 6 serijos „Gran Coupe“


Naująjį „M6“ atskirti galima iš agresyvaus buferio, platesnių ratų arkų, šiek tiek kitokių slenksčių, dvigubų išmetimo vamzdžių  ir gana kuklaus difuzoriaus gale. „M“ versija gavo stogą iš anglies pluošto, variklio ir bagažinės dangčiai pagaminti iš aliuminio. Yra pakitimų ir automobilių viduje – visų pirma šių automobilių pirkėjai įvertins naujus krėslus su padėčių atminties sistema ir aktyviais, nuo stuburo traumų avarijų atvejais papildomai saugančiais pogalviais. Be to salone atsiras dekoracijos iš anglies pluošto ir solidi „Bang & Olufsen" garso sistema.

REKLAMA

„M6“ šeimynoje bus montuojamas 4,4 litro darbo tūrio turbininis V8, kurio galia sieks 560 a.g., o sukimo momentas – 680 Nm. Sukimo momentas ratams bus perduodamas per 7 pavarų robotizuotą „Drivelogic“ pavarų dėžę. Iki šimto kilometrų per valandą kupe įsibėgės per 4,2 sek., o kabrioletas – per 4,3 sek. Maksimalus automobilių greitis bus apribotas ties 250 kilometrų per valandą riba, tačiau bus galima užsisakyti ir automobilio versiją, kuri galės įsibėgėti iki 305 kilometrų per valandą greičio.

„M135i“ yra vienas iš pirmųjų naujojo „BMW M Performance“ padalinio konceptų, kurio ruošiami modeliai gamoje bus paskelbti tarp „M-Sport“ komplektacijų ir tikrųjų sportinių M raidėmis žymimų automobilių. Jau pasirodęs sportiškasis „M550d“ žiniasklaidoje sulaukė palankių vertinimų, o galingasis 1 serijos hečbekas taip pat žada būti neprastas.

REKLAMA

Galios automobiliui netrūks ‒ galinius ratus suks dviem turbokompresoriais aprūpintas 3,0 litrų darbo tūrio vienaeilis variklis, kuris, kaip žada bavarai, išvystys daugiau nei 300 AG. Po kėbulu sumontuota ir daugiau gerų dalykų, tokių kaip patobulinta pakaba, „M sports“ stabdžių sistema, taip pat automobilis aprūpintas 18 colių lengvojo lydinio ratlankių komplektu.

Taip pat, bavarų stende bus galima pamatyti naująjį 6 serijos „Gran Coupe“, taip pat atnaujintą X6 ir praplėstą 3 serijos modelių gamą.

„Bugatti“: „Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“


Prancūzijos superautomobilių gamintojas „Bugatti“ oficialiai paskelbė, kad Ženevos automobilių parodoje pristatys roudsterį „Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“. Išskirtinį žiniasklaidos ir automobiliams neabejingos publikos dėmesį šiam modeliui garantuoja faktas, kad tai yra galingiausias visų laikų serijinės gamybos kabrioletas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiems, kad įdomu, kokie gi skaičiai techninių duomenų lentelėje leidžia įvardinti šį modelį kaip galingiausią visų laikų atvirą sportinį automobilį, galime įvardinti – tai 1200 AG ir 1500 Nm. Lyginant su likusiais „Veyron“ gamos modeliais galia padidėjo maždaug 200 AG, o sukimo momentas – 250 Nm arba tiek, kiek išvysto vidutinio „karšto“ hečbeko motoras.

„Citroen“: „DS4R“


Vadinamojoje „Hot-hach“ automobilių kategorijoje pasipildys „karštuolių“ gretos – Ženevos automobilių parodoje „Citroen“ ruošiasi pristatyti „DS4 Racing“, kuris sutrumpintai žymimas tiesiog „DS4 R“. Nors tai dar konceptas, teigiama, kad šis automobilis rinkoje pasirodys jau šiais metais. Nuo įprasto „DS4“ ši karštoji versija skirsis ir savo išore – akis trauks agresyvūs aerodinaminiai komponentai, bus platesnė tarpvėžė, automobilis bus 35 mm žemesnis. Kaip ir dera „DS4 R“ puikuosis standžia sportiška pakaba ir didesnio efektyvumo stabdžiais.

REKLAMA

Na o svarbiausia šiame automobilyje – variklis. Čia jis tik 1,6 litro darbo tūrio. Nedaug, tačiau šio motoro galia siekia net 260 a.g. Taigi, galia vienam litrui darbo tūrio yra net 160 a.g. Tikrai įspūdinga. Žinoma, įdomu, kaip tokia motoro galia įtakos jo resursą. Tačiau „PSA“ motoristai tikina, kad „DS 4R“ resursas tikrai nebus mažesnis nei daugumos bendra-statistinių automobilių.

„Ferrari“: „F12 Berlinetta“


Kaip ir jo pirmtako „599 GTB Fiorino“, taip ir F12 pirkėjus labiausiai viliojančia dalimi išliks įspūdingas priekyje sumontuotas V12 tipo variklis. Pirmą kartą FF kupė modelyje įrengto variklio perdaryta versija turi tokį patį 6262 kubinių centimetrų darbinį tūrį ir 65 laipsnių kampo cilindrų eilių išdėstymą, tačiau galia padidėjo maždaug 80 AG ir dabar siekia 740 AG, maksimalus sukimo momentas – 690 Nm. Trumpai tariant, F12 yra galingiausias visų laikų „Ferrari“ modelis, skirtas keliams. Svoris taip pat svarbus faktorius kalbant apie automobilio dinamiką, o kadangi naujasis modelis sveria 1525 kg galima numanyti, kad ji išties įspūdinga.

REKLAMA

„Fiat“: 500L


Kaip oficialiame pranešime rašo „Fiat“ rinkodaros specialistai – „kartu su „L“ 500 gama auga kartu su klientais, tam kad sutalpintų naują patirtį ir patenkintų lūkesčius“. Žadama, kad greta MPV modeliams būdingos erdvės kelyje klientai jausis lyg vairuodami nedidelį SUV, o iš tiesų gabaritai ir degalų sąnaudos bus kaip kiekvieno B segmento automobilio. Sunku pasakyti, kaip jiems tai pavyks, tačiau skelbiama, kad naujasis modelis pabrėš skirtingų segmentų bruožus tam, kad sukurtų alternatyvą tradiciniams B ir C segmento modeliams. Europos rinkoje naujasis „Fiat 500L“ pasirodys paskutinį šių metų ketvirtį, o variklių gamą sudarys du benzininiai („TwinAir“ ir 1,4 litro) ir vienas turbodyzelinis (1,3 l „MultiJet“) agregatas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ford“: „B-Max“, „Fiesta ST“


Koncernas „Ford“ šių metų Ženevos parodoje pristatys visiškai naują mažą vienatūrį B-MAX, gamybai parengtą sportišką „Fiesta ST“, pora naujokų gausioje „Focus“ šeimoje, naujos kartos SUV visureigį „Kuga“ ir visiškai naujos koncernui komercinių automobilių klasės koncepcinį modelį „Tourneo“.  „B-Max“ Vienatūris išsiskiria unikalia šoninių durų sistema, leidžiančia keleiviams pasiekti automobilio saloną ir iš jo išlipti nekliudant šoniniams statramsčiams.

REKLAMA

Kaip pažymi patys „Ford“ atstovai, daugelyje automobilių galinių durų atidarymas suteikia maždaug dvigubai mažiau laisvos erdvės. Jie taip pat tvirtina, kad ir „Opel Meriva“ kompaktiškasis vienatūris, su galinius vyrius turinčiomis galinėmis durimis maksimali suteikia patekimo į automobilį erdvė yra siauresnė nei 0,7 m. Sportiška mažylė „Fiesta ST“  dabar bus 20 proc. galingesnė nei iki šiol gaminta. 180 AG, 1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis leid „fiestai“ įsibėgėti per mažiau nei 7 sekundes, o maksimalus greitis viršys 220km/h.

REKLAMA

Taip pat, „Ford“ stende bus galima pamatyti atnaujintą „Kuga“ krosoverį, koncepcinį modelį krovininio kėbulo tema „Tourneo Custom Concept“ bei dvi naujas „Focus“ versijas – vienoje iš jų sumontuotas naujas 1,0 litro darbo tūrio variklis „EcoBoost“, kita varoma elektros motoro.

„Hyndai“: „i20“


Svarbiausia naujiena „Hyndai“ stende bus atnaujintas „i20“ hečbekas. Puikiai įvertinto modelio pamaina dabar atrodys elegantiškiau bei gaus naujus itin ekonomiškus variklius. Kaip ir galima tikėtis, naujasis modelis gaus visiškai naują priekinės dalies apdailą, kurioje atsispindi gamintojo pastaraisiais metais akcentuojamas organiškai vientisas dizainas. Automobilio priekis gaus visiškai naują buferį, netaisyklingo šešiakampio formos radiatoriaus groteles, naujo stiliaus variklio gaubtą ir sparnus. Taip pat ir naujus žibintus su efektingai atrodančiais reflektoriais. Gale įrengtas naujas buferis ir žibintai.

REKLAMA
REKLAMA

Visgi svarbiausios permainos slepiasi po variklio dangčiu, kur nuo šiol bus montuojamas 1,1 litro darbo tūrio 3 cilindrų dyzelinis motoras, išvystantis 75 AG galią. „Blue Drive“ technologijų panaudojimas leido gamintojui pasiekti itin žemą anglies dvideginio emisiją, kuri siekia 84 g/km. Galingesnio 1,4 litro darbo tūrio dyzelinio variklio maksimali galia siekia 90 AG, o anglies dvideginio emisija – 96 g/km.

„Huyndai“ taip pat ketina pristatyti sportiškojo „Veloster“ kupė versiją, varomą 1,6 litro darbo tūrio turbokompresorinio variklio. Europietiškosios modelio versijos maksimali galia sieks 186 AG, o sukimo momentas – 270 Nm. Palyginimui galime paminėti, kad atmosferinio variklio varomo „Veloster“ maksimali galia siekia 140 AG, o sukimo momentas – 167 Nm.

„Jaguar“: „XF Sportbrake“


Nors „XF Sportbrake“ ir nėra pirmasis „Jaguar“ universalas, visgi tik antras per 90 metų trunkančią markės istoriją. Pirmasis jų buvo elegantiško dizaino „X-Type“, kuris nors ir nusileido kokybe savo konkurentams visgi turėjo nemažai gerbėjų. „Sportbrake“ savaime suprantama, yra kiek padidintas XF modelis, todėl automobilis turėtų būti toks pat sportiškas. Turėdamas 550 litrų tūrio bagažinė, šis universalas yra tiesioginis 5 serijos BMW, o „Mercedes-Benz“ E klasės modelio konkurentas. Pastarasis turi gerokai didesnę bagažinę, tačiau nėra toks dinamiškas.

REKLAMA

Iš pradžių „XF Sportbrake“ universalas klientams bus siūlomas tik su dyzeliniais 2,2 litro keturių cilindrų vienaeiliais ir 3,0 litrų V6 tipo varikliais, komplektuojamais su aštuonių laipsnių automatinėmis transmisijomis. Techninius duomenis ir kainas „Jaguar“ ketina skelbti prieš pat automobilio pasirodymą rinkoje, o tai turėtų įvykti trečią 2012 m. ketvirtį.

„Kia“: „cee'd“


Pirmosios išorės dizaino nuotraukos buvo išplatintos dar metų pradžioje. Nusivilti dar tik besiformuojančiam jaunųjų markės gerbėjų ratui neteko – naujasis modelis atrodo dinamiškas, šiuolaikiškas, taip pat galbūt šiek tiek agresyvesnis ir solidesnis. Gabaritai taip pat šiek tiek išaugo, tačiau stengiamasi akcentuoti sportiškumą  – gamintojo teigimu hečbekas bus ilgesnis ir platesnis, tačiau šiek tiek žemesnis.

Interjeras yra visiškai pasikeitęs, mat korėjiečiai siekia suteikti jam didesnio komforto vaizdą ir pojūtį. Žadama, kad apdailoje bus naudojamos kokybiškesnės medžiagos, daugiau minkštų lietimui malonesnių paviršių, taip pat tokios malonios smulkmenos taip patobulinta pavarų perjungimo svirtis ar pagerinta vairuotojo pozicijos ergonomika. Galime matyti ir daugiau chromo apdailos bei stilingai atrodančius durų apmušalus, taigi bendras vaizdas atrodo išties geriau.

REKLAMA

„Land Rover“: „Range Rover Evoque Convertible“


„Land Rover“ vyriausiasis dizaineris suprojektavo „Evoque“ kabrioletą išlaikydamas išraiškingas linijas ir formą, įskaitant tą kylančią šoninę kėbulo liniją. Stogas visiškai susilanksto automobilio gale, niekur nematyti papildomų jo konstrukcijos elementų, todėl automobilis atrodo itin elegantiškai. Toks, kokį matome nuotraukose kabrioleto dizainas tikrai patrauklus ir jei serijinę gamybą jis pasiektų be didesnių pakitimų, galima numanyti, kad pirkėjų tikrai atsirastų.

Tokios didelės stogo dalies, kuri tuo pat metu suteikia kėbului standumą, pašalinimas, aišku, privers inžinierius tvirtinti automobilio dugną, todėl „Evoque“ neišvengiamai „priaugs“ šiek tiek svorio. „Land Rover“ konstruktoriai prognozuoja, kad tam prireiktų maždaug 75 papildomų kilogramų tvirto plieno. Kabriolete būtų montuojami tie patys „Land Rover“ varikliai, su kuriais šiuo metu komplektuojamas „Evoque“: 2,2 litro dyzelinis motoras, išvystantis 150 arba 190 AG ir 2,0 litrų benzininis agregatas, kurio galia siekia 240 AG. Jei automobilis pasieks serijinę gamybą, klientams bus siūlomas su priekinių arba visų varančių ratų pavara.

REKLAMA

„Lexus“: „RX 450h“

„Lexus RX 450h“ (nuotr. Gamintojo)„Lexus RX 450h“ (nuotr. Gamintojo)

„Lexus“ stende svarbiausiomis įvardinamos dvi naujienos: tai hibridinis „RX 450h“ ir „F Sport“ padalinio parengtas sportiškas prabangiojo SUV modelio variantas. Rinkoje naujasis RX pasirodys antroje vasaros pusėje, o kadangi tai yra vienas iš sėkmingiausių pastarojo meto „Lexus“ modelių jo pasirodymas bus itin svarbus gamintojui. Greta kitų europiečiams pirmą kartą demonstruojamų naujienų bus ir įspūdingas „LF-LC“ hibridinio kupė konceptas, taip pat naujasis „GS 450h“ ir „GS 450h F Sport“.

„Mini“: „John Cooper Works Countryman“


Standartinėje „John Cooper Works“ perdaryto modelio įrangoje bus naujoji „Mini“ keturių ratų pavara ir modifikuotas 1,6 litro darbo tūrio benzininis variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu ir dviejų oro tiekimo kanalų turbokompresoriumi. Tai reiškia, kad galia siekia 218 AG, o sukimo momentas – 280 Nm, o tai yra atitinkamai papildomos 26 AG ir 40 Nm lyginant su standartiniu „Cooper S“.

Automobilis  taip pat aprūpintas aerodinamikos apdailos komplektu, žemesne sportine pakaba ir 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Už papildomą mokestį šiam modeliui taip pat siūloma ir automatinė šešių laipsnių pavarų dėžė ir tai yra pirmasis JCW modifikuotas „Mini“ su tokia transmisija. Duomenų apie tai, ar sumažėjo automobilio svoris kol kas nėra.

REKLAMA

„Mitsubishi“: „Outlander“

2012 m. „Mitsubishi Outlander“ (nuotr. Gamintojo)2012 m. „Mitsubishi Outlander“ (nuotr. Gamintojo)

Gamintojo teigimu Ženevoje pristatomas „Outlander“ yra visiškai naujas, sukurtas taikantis prie naujos universalios ir lanksčios „Mitsubishi“ vidutinės klasės platformos. Visureigyje turėtų sklandžiai derėti  gerokai sumažinta aplinkos tarša (mažiau nei 130 g/km), modernios saugumo sistemos, komfortas, patogumas ir pritaikomumas kasdienėms reikmėms.

Miesto visureigio dydis liks beveik nepakitęs, o jo išvaizda atitiks filosofiją „tvirtas-saugus-paprastas“. „Outlander“ išsiskiria švariomis kėbulo linijomis ir įsimintina išvaizda, o jo salone vyraus aukštos kokybės apdailos medžiagos, aukštos raiškos ir paprastos išvaizdos prietaisų skydeliai. Europos pirkėjams pirmiausia bus pasiūlytos modifikacijos su dviem varikliais – 2 litrų darbinio tūrio benzininiu ir 2,2 litro dyzeliniu. Priklausomai nuo modifikacijos, automobilyje galės būti montuojama degalus taupanti „Stop&Go“ sistema bei nauja 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė.

„Opel“: „Mokka“, „Astra OPC“, „Insignia BiTurbo“


Žadama, kad nepaisant savo kompaktiškų matmenų (automobilio ilgis sieks 4,28 m) naujojo „Mokka“ salone aukštesnėje nei standartinio lengvojo automobilio pozicijoje patogiai galės įsitaisyti penki keleiviai. Greta patrauklaus automobilio dizaino žadama pasiūlyti ir visą naujausių technologijų komplektą bei funkcionalumą. Variklių gamą sudarys trys varikliai. Du 1,6 l benzininiai, kurių atmosferinės versijos galia siekia 115 AG, o turbininės – 140 AG bei vienas 1,7 l darbo tūrio, 130 AG galios turbodyzelinis agregatas.

REKLAMA

Galingiausia stilingojo „Astra GTC“ hečbeko versija žada būti iš ties rimtas sportinis automobilis. Tiesioginiu degalų įpurškimu aprūpinto 2,0 l darbo tūrio benzininio motoro maksimali galia siekia 280 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Tai leis hečbekui išvystyti maksimalų 250 km/h greitį, todėl oficialiai skelbiama, kad ši sportinė „Astra“ versija bus greitesnė už visus pirmtakus. „Opel“ taip pat pažymi, kad projektavimo metu automobilis turėjo išlaikyti ištvermės testą. Testas, kaip ir galima tikėtis, neeilinis – tai 10 tūkst. kilometrų, nuvažiuotų garsiojoje Niurburgringo trasoje.

Taip pat, parodoje bus pristatytas ir naujasis 2,0 l darbo tūrio dyzelinis motoras su dviem nuosekliai išdėstytais turbokompresoriais. „Insignia“ modeliuose debiutuosiančio variklio maksimali galia sieks 195 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Gamintojo skelbiamos skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos siekia 4,9 l/100 km. Visi šie varikliai taip pat bus aprūpinti dviem atskirtus apytakos ratus turinčiais tarpinio oro aušintuvais.

„Nissan“: „Invitation“


Didžiausia „Nissan“ naujiena kovo pradžioje vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje bus koncepcinis modelis „Invitation“. Automobilis nėra labai įspūdingas, tiesa sakant, jis visai nėra nei spalvingas, nei radikaliai novatoriškas, priešingai ‒ jis atrodo ganėtinai paprastas. Antra vertus, automobilio proporcijos leidžia manyti, kad tai yra pirmosios užuominos apie kompaktiškajam „visų galų meistrui“ „Note“ ruošiamą pamainą.

REKLAMA

Tiesa sakant, taip spėjant, netgi nereikia būti prisiekusių automobilių ekspertu. Patys „Nissan“ atstovai oficialiame pranešime spaudai užsimena, kad koncepto motyvai bus pritaikyti kompaktiško hečbeko, kuris prisijungs prie mažylio „Micra“ ir krosoverio „Juke“ dizainui.

Anot, „Nissan“ produktų strategijos ir planavimo vadovo Francoiso Bancono, toks koncepcinio modelio pavadinimas pats viską paaiškina. „Jis sukurtas tam, kad būtų patrauklus ir toks yra dėl savo jausmingo išorės dizaino, erdvaus ir patogaus interjero. Visa tai sumaniai sutalpinta į kompaktiškų išmatavimų automobilį“, ‒ kalbėjo jis.

„Peugeot“: „208 GTI“


„Peugeot 208 GTI“ debiutuos Ženevos automobilių parodoje, tiesa, dar kaip koncepcinis automobilis. Oficialiai tai nepatvirtinta, tačiau tikėtina, kad bus pristatytos dvi skirtingos galios mažojo „GTI“ versijos. Automobilis bus komplektuojamas benzininiu keturių cilindrų varikliu su turbina, kurio dvi versijos skirsis tik forsavimo lygiu. Teigiama, kad silpnesnės versijos galia sieks 156 a.g., o galingiausios – jau 207 a.g. Manoma, kad galingesnės versijos pavadinime atsiras ir žodelis „Racing“. „208 GTI Racing“ iki šimto kilometrų per valandą turėtų įsibėgėti greičiau nei per 7 sek., o maksimalus automobilio greitis sieks 255 kilometrus per valandą.

„Volkswagen“: „GTI“ barioletas, „Cross Coupe Concept“


„Golf GTI“ kabrioleto ratu suks tas pats 2,0 litrų turbokompresorinis keturių cilindrų variklis, kurio maksimali išvystoma galia siekia 208 AG, o sukimo momentas – 280 Nm esant 1700 aps./min. Priekinius ratus jis suks per šešių laipsnių mechaninę arba dviejų sankabų automatinę DSG pavarų dėžę. Tiesa, jei GTI hečbekas nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti per 6,9 sekundės, tai kabrioletas užtruks 0,4 sekundės ilgiau vien dėl prastesnė aerodinamikos. Skelbiamas maksimalus automobilio greitis siekia 236 km/h.

„Golf GTI“ kabrioletui įrengtas elektros variklių sulankstomas specialaus audeklo stogas. Gamintojo duomenimis, kol visiškai paslepia jį bagažinėje automatika užtrunka 9,5 sekundės, o aktyvuoti ją galima važiuojant ne didesniu kaip 30 km/h greičiu. Oficialus automobilio debiutas įvyks ateinančią savaitę vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o Europos rinkose automobilis pasirodys antroje šių metų pusėje. Kabrioleto kaina kol kas neskelbiama, tačiau žinant, kad hečbeko su mechanine transmisija kaina siekia 89 tūkst. litų galima prognozuoti, kad ji šiek tiek viršys 100 tūkst. litų.

„Volvo“: V40


Automobilio ratus suks pirmasis šio švedų kilmės gamintojo dyzelinis variklis, kurio anglies dvideginio emisija sudaro vos 94 g/km. Greta bus visa kolekcija motorų, tokių kaip 245 AG galios turbokompresorinis T5 variklis, su kuriuo V40 nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 6,7 sekundės. Tikslesnių duomenų apie visas modelio komplektacijas „Volvo“ kol kas nepateikia, tačiau oficialiuose pranešimuose tvirtinama, kad visuose automobiliuose bus montuoja „start-stop“ ir stabdymo energijos regeneracijos sistemos, kurios bus siūlomos tiek su mechaninėmis, tiek su automatinėmis transmisijomis.

„Volvo“ didžiuojasi savo ilgametėmis tradicijomis rūpinantis automobilio saugumo, todėl natūralu, kad V40 bus aprūpintas visa kolekcija pagalbinių sistemų. Tarp jų bus novatoriška pėsčiųjų stebėjimo sistema su automatiniu stabdymu, taip pat ir įranga padėsianti išvengti avarijos. Tiesa, pastaroji veikia esant greičiams ne didesniems nei 50 km/h.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų