REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar kada nors svarstėte, kaip žemai galima nuleisti automobilį perdarant jo pakabą? Pasirodo, kad labai žemai, o pastaraisiais metais Japonijoje netgi kilo su tuo susiję naujos modifikavimo tendencijos. Vietinėje kalboje apibūdinamas kaip „oni-camber“ (liet. – demoniškas neigiamas ratų išvirtimas) šis stilius įvardinamas kaip visad ekstremalaus ir spalvingo bosozoku „tiuningo“ stiliaus atšaka.

REKLAMA
REKLAMA

Tokio modifikavimo tikslas toks pat kaip ir visada – į akis krentanti ir netgi šokiruojanti automobilio išvaizda. Toks absurdiškas ratų išvirtimas pasiekiamas visiškai perdarant automobilio pakabą, taip pat naudojant ir papildomus sutvirtinimus ir nors ratų stebulėms bei vairo trauklėms tekanti apkrova vis vien išlieka didžiulė, vaizdas įspūdingas – automobilis „sklendžia“ vos keletą centimetrų pakilęs nuo žemės.

REKLAMA

Netgi su visais sutvirtinimo elementais toks ratų išvirtimas nėra labai „sveikas“ automobiliui, nes sulaužyti ratlankius ar sugadinti padangas galima užvažiavus ant mažiausio kelio nelygumo, nekalbant jau apie tai, nekalbant jau apie tai, kad padangos dėvisi labai netolygiai. Taip pat, internete skelbiamuose atsiliepimuose rašoma, kad rimtai buvo pažeista ne vieno taip perdaryto automobilio važiuoklė, t.y. sugadinta taip, kad važiuoti tapo praktiškai neįmanoma. Antra vertus, perdarymo fanatikams patikimumas ir eksploatacijai skiriamas išlaidos turbūt ne itin rūpi.

Gražu tai, ar juokinga – spręskite patys:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų