REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos saugios laivybos administracija ir Vokietijos federalinis jūrų avarijų tyrimų biuras baigė bendrą tyrimą dėl gaisro, įvykusio 2010 m. spalio 8 d. keleiviniame laive „Lisco Gloria“. Tyrimo metu prieita prie išvados, kad gaisras kilo dėl techninio ar elektrotechninio pobūdžio gedimo ir nėra susijęs su žmogiškuoju faktoriumi.

REKLAMA
REKLAMA

Anot tinklapio vezejugidas.lt, gaisro židinys buvo sunkvežimis su priekaba, kurioje buvo gabenama šaldyta paukštienos produkcija, stovėjęs viršutiniame denyje. Priekabos šaldymo įrangos elektros energijos maitinimas buvo prijungtas prie laivo elektros energijos tiekimo tinklo. Labiausiai tikėtina gaisro židinio vieta – tarp sunkvežimio kabinos ir priekabos.

REKLAMA

Šias išvadas numatoma pristatyti Tarptautinės jūrų organizacijos Priešgaisrinės saugos pakomitetyje. Kartu su kitomis valstybėmis bus svarstoma, kokių sprendimų ir priemonių reikia imtis, kad būtų užtikrintas didesnis žmonių, laivų ir jais gabenamų krovinių saugumas.

Gaisras laive „Lisco Gloria“ yra viena iš rimčiausių avarijų, įvykusių Baltijos jūroje per kelis paskutinius dešimtmečius. Ryžtingi laivo įgulos veiksmai, budrūs keleiviai, palankios oro sąlygos, greitas kranto tarnybų reagavimas, taip pat pasiaukojantys žmonių, suteikusių pagalbą įvykio vietoje, veiksmai padėjo pasiekti pagrindinį tikslą – visi laive esantys žmonės buvo sėkmingai išgelbėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų