REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompanija „Ford“ tęsia planinę variklių gamos rokiruotę – vietoje puikiai žinomų 1,6 litro darbo tūrio atmosferinių benzininių variklių jau kitą mėnesį į „Ford Focus“ Europos gamyklose bus montuojami vieno litro darbo tūrio turbininiai „EcoBoost“ serijos varikliai.

REKLAMA
REKLAMA

Trijų cilindrų litro darbo tūrio „EcoBoost“ varikliai nėra itin sportiški – jų galia siekia 100 ir 125 a.g. Tai ne kokie 1,6 l. darbo tūrio naujieji „EcoBoost“, kurių galia rimčiausioje versijoje gali siekti net 182 a.g.

REKLAMA

Pagrindiniu mažųjų „EcoBoost“ serijos motorų koziriu bus kukli tarša ir apetitas benzinui. (nuotr. Gamintojo)Pagrindiniu mažųjų „EcoBoost“ serijos motorų koziriu bus kukli tarša ir apetitas benzinui. (nuotr. Gamintojo)

Atrodytų, kam reikia keisti patikimą ir paprastą 1,6 litro darbo tūrio motorą brangesniu ir gerokai sudėtingesniu nauju. Juo labiau, kad variklių galia čia visai nesiskiria. Tačiau pagrindiniu mažųjų „EcoBoost“ serijos motorų koziriu bus kukli tarša ir apetitas benzinui.Teigiama, kad vidutinės „Ford Focus“ kuro sąnaudos su naujuoju varikliu sieks tik 5 litrus 100 kilometrų kelio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų