REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Keturios dienos – tiek trunka surinkti visą informaciją apie konkrečiam asmeniui tinkamus mobiliojo ryšio operatorių pasiūlymus.

REKLAMA
REKLAMA

Akcijų ir išpardavimų karuselė, siūloma mobiliųjų operatorių, gali susukti galvą. Ypač tam, kuris technologijomis nesidomi, o skambinti nori kuo pigiau. Ar sugeba operatoriai prisitaikyti prie konkretaus kliento poreikių, ar lanksčiai bendrauja, kokius įkainius siūlo ir apie visus kitus klientams aktualius dalykus domėjosi „Ekonomika.lt“. Eksperimentas buvo gana provokuojantis: potenciali klientė nieko neišmanė apie technologijas, bet iš gandų girdėjo, kad „iPhone“ – labai geras telefonas, tad prašymas mobiliesiems operatoriams skambėjo tarsi svajonė: šis telefonas, pradinis įnašas iki 100 litų, abonentinis mokestis per mėnesį – 30 litų (ir jokių papildomų mokesčių), kad būtų internetas, o daugiausia dėmesio plane skiriama – pokalbiams. Vienas iš pageidavimų – visas konsultacijas teikti elektroniniu paštu, o sutartis ir telefoną pristatyti per kurjerį. Pateiktų pasiūlymų palyginimą rasite lentelėje, o dabar papasakosime apie įspūdžius ir svetimų klientų viliojimo ypatumus.

REKLAMA

Apie apsilankymą „Bitėje“ skaitykite čia.

Geriausia – telefonu

„Tele2“ užklausos forma bendrovės interneto tinklalapyje šiek tiek erzina: prašoma nurodyti namų adresą, o net pageidaujant gauti informaciją elektroniniu paštu, ji primygtinai siūloma telefonu. Be to, pateikdama duomenis leidau juos bendrovei naudoti tiesioginės rinkodaros tikslais 10 metų. Šio laukelio nepažymėjus, anketos siųsti negalima. Norint šį sutikimą atšaukti reikia atlikti visą procedūrų ciklą savo elektroniniame pašte. Tad tai tikrai suteikia bereikalingų minčių potencialiam klientui.

REKLAMA
REKLAMA

Nors „Tele2“ greičiu su „Bite“ lygintis negali, bet vadybininkės konsultacijos nors ir ne mažiau išsamios, gal net gerokai aiškesnės. Pirmu siūlymu gavau tris išmaniųjų telefonų variantus. Buvo akcentuojama jų kaina, platesnės informacijos ieškoti man pasiūlyta per nuorodas. Tiesa, jeigu lyginsime su kitų operatorių teiktais pasiūlymais – jie buvo vieni brangesnių. Itin rekomenduotas nebuvo ne vienas telefonas, o man paprašius paskaičiuoti, kiek kainuotų paslaugos perkant kitokį modelį, informacija atkeliavo dalykiška ir konkreti. Būtent bendravimas su „Tele2“ konsultante Brigita man pasirodė labiausiai profesionalus, dalykiškas, konkretus ir aiškus. Viso bendravimo metu nejaučiau jokio spaudimo rinktis būtent „Tele2“ paslaugas, bet ne vieną kartą sulaukiau pasiūlymo visą informaciją gauti telefonu. Deja, jei kas paklaustų, rekomenduočiau skirti laiko išanalizuoti visų operatorių pasiūlymus ir pabendrauti su vadybininkais elektroniniu paštu. Tai atskleidžia nemažai informacijos apie bendrovės vertybes ir požiūrį į klientą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siūlomas paslaugų planas tilpo į pageidaujamus rėmus, tačiau dar papildomai tektų mokėti už telefoną. Taigi nors abonentinis mokestis, už kurį suteikiama nemokamų pokalbių, interneto ir trumpųjų žinučių, yra 29 litai, už telefoną gali tekti pakloti dar papildomai 25-75 litus. Vis dėlto, skaičiuojant standartinį lyginamąjį atvejį, „Tele2“ paslaugos vienos pigiausių, nors kartais norint tai pademonstruoti gal kiek buvo perlenkiama lazda: štai minutės įkainis nurodytas 3 centai, nors realiai, viršijus prakalbamą limitą, jis būtų 22 centai.

REKLAMA

„Tele2“ vieninteliai man apmokestino numerio perkėlimo paslaugą (nors teisybės dėlei „Omnitel“ atveju tokia paslauga net nebuvo aptarta) simboliniu 1 litu ir pasiūlė apmokėti netesybas su dabartiniu mano ryšio operatoriumi.

„Netesybos reiškia, kad jei jums jūsų operatorius pateiks sąskaitą faktūrą su likusiomis netesybomis dėl numerio perkėlimo prieš baigiantis sutarčiai, mes tai kompensuosime“, – komentavo konsultantė.

Visgi „Bitės“ vadybininkė man rekomendavo į „Tele2“ pinkles nepapulti.

Tad „Tele2“, matyt, reikėtų rekomenduoti mėgstantiems paprastumą ir dalykišką, nuoseklų bendravimą. Šio mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugos tiks tiems, kam svarbiausias aspektas yra kaina, nes vienas kalbintas verslininkas, išbandęs visų operatorių paslaugas, tvirtina kartais susidurdavęs su ryšio problemomis „Tele2“ tinkle.

REKLAMA

„Nebuvau patenkintas, kai, susitikus su kolega sostinės Gedimino prospekte, aš neturėdavau ryšio, o jo telefone šviesdavo visos ryšio stiprumą rodančios padalos. Užsienyje taip pat su „Tele2“ kartais iškyla problemų“, – Ekonomika.lt teigė vienos įmonės savininkas.

Tad skaičiuojant kaip ir įprasta – pradinis mokestis „Tele2“ sudaro 70 litų, o per mėnesį reikėtų mokėti vos 54 litus.

Evelina Povilaitytė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų