REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Interneto vartotojai naudojasi galimybe ne tik pirkti ar prekiauti internetu. Susiruošę ką nors įsigyti, ir vyrai, ir moterys pasinaudoja internetu kaip informacijos šaltiniu apie skirtingus gaminius ar paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau nei 60 % respondentų internete ieško informacijos apie viešojo transporto bilietus bei domisi jo tvarkaraščiais, apie pusė respondentų internete nori gauti informacijos apie mobiliuosius telefonus ir aksesuarus arba apie keliones, rodo grupinio pirkimo portalo Kartu.lt ir parduotuvių bei aukcionų internete portalo Tuktuk.lt inicijuotas tyrimas. Vertinant lyčių požiūriu, vyrai labiausiai domisi kompiuterių įranga, mobiliaisiais telefonais ir aksesuarais, automobiliais ir aksesuarais, o moterys – mobiliaisiais telefonais ir aksesuarais,  plataus vartojimo elektronine ir buitine technika bei automobiliais ir aksesuarais.

REKLAMA

Kartu.lt tyrimo rezultatai taip pat atskleidžia, kad vyrai labiau nei moterys naudojasi interneto, kaip informacijos šaltinio, galimybe. Vyrai daugiau nei moterys ieško informacijos apie pagrindines prekių grupes. Tai mobilieji telefonai ir aksesuarai (60 % vyrų, 50 % moterų), kompiuterių įranga (63 % vyrų, 34 % moterų), automobiliai ir aksesuarai (58 % vyrų, 37 % moterų), plataus vartojimo elektroninė ir buitinė technika (53 % vyrų, 40 % moterų), kompiuterinė įranga (54 % vyrų, 34 % moterų), fotoįranga (50 % vyrų ir 33 % moterų) ir kt.

REKLAMA
REKLAMA

Moterys dažniau nei vyrai informacijos internete ieško tik apie vieną prekių grupę – kosmetiką ar kitus grožio produktus bei paslaugas. Informacijos apie šią sritį ieško 37 % moterų ir tik 23 % vyrų.

Iš Kartu.lt ir Tuktuk.lt inicijuoto tyrimo rezultatų matyti, kad, ieškodami informacijos internete apie pagrindines prekių ar paslaugų grupes, vartotojai labiausia naudojasi paieškos sistemomis, bendrais portalais, forumais arba socialiniais portalais. Tik vieninteliu atveju – kai ieškoma informacijos apie knygas, muzikos įrašus ar filmus – vartotojai labiau linkę pasitikėti artimųjų nuomone, o ne paieška internete.

TAIP PAT SKAITYKITE:

Kas pirkiniams išleidžia daugiau: vyrai ar moterys?

Ką internetu perka vyrai ir ką – moterys?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų