REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Saldumynų gamintojams artėjančios šventės žada didesnius pelnus. Tikimasi, kad saldainių gruodį bus parduota trečdaliu daugiau nei įprasta.

REKLAMA
REKLAMA

Esą lietuviai konservatyvūs, tad renkasi jau išbandytą prekę, nors prieš šventes pagausėja ir išskirtinių užsakymų. Tiesa, smagurių laukia prastos žinios. Anot kai kurių gamintojų, dėl sparčiai brangstančių žaliavų, kitąmet gali tekti didinti ir šokolado kainas, praneša LTV „Šiandien“.

REKLAMA

Nors iki didžiausių metų švenčių dar geras mėnuo, tačiau saldainių gamyklose saldžios Kalėdų dovanėlės jau ruošiamos.

Gamintojai sako, kad laikotarpis nuo rugsėjo iki Naujųjų yra darbingiausias – tenka didinti gamybą, darbuotojų skaičių, kad būtų patenkintas augantis saldumynų poreikis.

Ypač daug sulaukiama specialių užsakymų. Įmonės, organizacijos nori šokolado su savo logotipais, išskirtiniais užrašais.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuviai, mūsų klientai, fantazija nesiskundžia. Paskutiniai užsakymai, kuriuos darėmė, – skorpiono skulptūra iš šokolado, jūros kriauklės su perlais“, – pasakoja bendrovės „Rūta“ kokybės vadovė Jurgita Milašauskaitė.

Tačiau jei šokolado formomis lietuviai linkę eksperimentuoti, skonio srityje jie konservatyvesni ir tradiciškai perka šokolado plyteles ar saldainius su įdarais. Saldainių gamintojai tikisi, kad šventiniu laikotarpiu jų pardavimai vidutiniškai išaugs trečdaliu.

„Žmonės renkasi tai, kas juos džiugina, kuo jie pasitiki, kas yra išbandyta. Maistas apskritai yra iš konservatyviųjų sričių, kada įpročiai ne taip dramtiškai keičiasi“, – teigia Rasa Bagdonienė, AB „Kraft foods Lietuva“ Korporatyvinių reikalų vadovė Baltijos šalims.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Verslininkų teigimu, šokolado rinka dėl augančių pardavimų Baltijos šalyse grįžta į prieškrizinį lygį. Tačiau įmonių pelningumas esą mažėjo, nes sparčiai brango žaliavos. Vien per šiuos metus cukraus, riešutų, kakavos miltelių, pieno produktų kainos išaugo nuo 20 iki 45 proc.

„Kol kas laikomės įprastinių kainų, kol kas jų nedidinome, bet gali būti, kad kitų metų pirmoje pusėje teks. Tiksliau – būsime priversti jas didinti dėl kainų pokyčių žaliavų rinkoje“, – sako J. Milašauskaitė.

Kol kas dar neaišku, kiek galėtų kilti šokolado kaina. Be to, gamintojai ramina, kad gali brangti tik atskiros produktų grupės, o ne visas šokoladas.

Jevgenijus Bardauskas, Tomas Kavaliauskas

LTV „Šiandien“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų