REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apsipirkimas internetu, kai nereikia kelti kojos iš namų, kai pardavėjai dažniausiai pasirūpina prekės pristatymu nuo durų iki durų ir kai dar galima rinktis iš gausybės skirtingų gaminių ar paslaugų, tampa vis populiaresnis. Vis daugiau žmonių naudojantis pirkimo internetu galimybe, aiškėja populiariausios internetu įsigyjamos prekės bei vyrų ir moterų pirkimo įpročių skirtumai.

REKLAMA
REKLAMA

Drabužiai ir papuošalai, bilietai į kiną ar teatrą, viešojo transporto bilietai – dažniausiai internetu įsigyjamos prekės Lietuvoje, rodo grupinių apsipirkimų portalo Kartu.lt ir aukcionų internete portalo Tuktuk.lt atliktas tyrimas. Per 50 proc. perkančiųjų internete daugiausia perka minėtus dalykus, vidutiniškai 4 iš 10–ies respondentų taip pat įsigyja kosmetikos, plataus vartojimo elektroninės ir buitinės technikos, knygų, muzikos ar filmų įrašų, mobiliųjų telefonų ar jų aksesuarų.

REKLAMA

Iš Kartu.lt ir Tuktuk.lt tyrimo rezultatų matyti, kad skiriasi vyrų ir moterų pirkimo internetu tendencijos ir įpročiai. Moterys dažniausiai perka kasdieninėms reikmėms reikalingų ar su šeimos poreikiais labiausiai susijusių dalykų, vyrai daugiau domisi technikos prekėmis.

Moterys, apsipirkinėdamos internetu, teikia pirmenybę drabužiams ir papuošalams (70 proc. respondenčių), kosmetikai (65 proc.), knygoms, muzikos ar filmų įrašams (50 proc.), žaislams ir vaikų prekėms (41 proc.). O mažiausiai domisi programine kompiuterių įranga, kompiuteriniais žaidimais bei sporto arba fotoįranga.

REKLAMA
REKLAMA

Vyrai, ieškodami daiktų internete, dažniausiai nusiperka kompiuterių įrangos (56 proc.), mobiliųjų telefonų ar jų aksesuarų (54 proc.), traukinių, autobusų ar lėktuvo bilietų (54 proc.), taip pat plataus naudojimo elektroninės ir buitinės technikos (53 proc.). Mažiausia dalis vyrų internetu perka žaislų ar aksesuarų vaikams, kosmetikos ar maisto prekių.

Pirkdami internetu, dauguma išleidžia nuo 100 iki 300 Lt per mėnesį, rodo Kartu.lt duomenys. Kas penktas pirkėjas apsipirkimams internete per mėnesį skiria iki 100 Lt, dešimtadalis – nuo 300 iki 500 Lt. Po 8 proc. respondentų išleidžia nuo 500 iki 1000 Lt arba netgi daugiau nei 1000 Lt per mėnesį. Pasak respondentų, jie linkę išleisti ir daugiau, radę tinkamų pasiūlymų.

Kartu.lt ir Tuktuk.lt informacija

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų