REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ford“ elektrinis dviratis – akivaizdus įrodymas, kad dviratį išrasti vis dar įmanoma, o išskirtinis „Ford“ dizainas puikiai tinka ne tik automobiliams. Šiame Frankfurto automobilių parodos eksponate suderinta pati naujausia Formulėje 1 išbandyta sensorinė technologija ir naujausi elektrinių dviračių pramonės pasiekimai. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi „Ford“ e-dviratis nuvažiuoja 85 km. – šiuolaikiniame urbanizuotame pasaulyje tai didelis žingsnis į priekį.

REKLAMA
REKLAMA

„Ford“ e-dviračio koncepciniame modelyje matome ir visą spektrą „Ford“ elektra varomiems modeliams sukurtų patobulinimų. Nors „Ford“ neturi planų gaminti elektrinių dviračių, tačiau toliau dirbs prie e-dviračio koncepcijos ieškant elektra paremtos mobiliosios ateities sprendimų.

REKLAMA

„Praėjusiais metais pasaulyje buvo parduota per 30 milijonų elektrinių dviračių – tai rodo, kad e-dviračių rinka auga labai greitai,“ – sakė Axel Wilke, „Ford Europe“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorius. „Manome, kad e-dviračiai taps vis reikalingesni, nes suteiks gyventojams išskirtinę galimybę greičiau judėti - jau dabar vis daugiau žmonių e-dviračiais važiuoja į darbą ir atgal“.

Vyrams ir moterims

„Ford“ e-dviratis buvo kuriamas atsižvelgiant į itin populiarią koncerno Gyvenimo būdo kolekcijos produktų koncepciją. Kaip ir kiti Gyvenimo būdo kolekcijos produktai, „Ford“ elektrinis dviratis vienodai tinka ir patinka tiek vyrams, tiek moterims.

REKLAMA
REKLAMA

Pagrindinis e-dviračio dizaino akcentas – trapecijos formos rėmas, sukonstruotas iš dvispalvio – anglies juodumo ir šviesaus - aliuminio, sveriantis tik 2,5 kg, tačiau nepaprastai tvirtas. Ratai su V formos stipinais tarsi susilieja su rėmu, pavarų sistema paslėpta nuo akių.

Naujausia technologija

E-dviračio varomoji sistema susideda iš priekinėje stebulėje įtaisyto variklio, rėme paslėpto Li-on akumuliatoriaus, integruoto važiavimo reguliatoriaus ir Formulėje 1 naudojamos patentuotos naujausios sensorinės technologijos – sensoriai nuskaito vidinio guolio apsisukimų dažnį ir per šimtąją dalį sekundės šią informaciją perduoda valdymo elementui. Pastarasis tuoj pat įjungia arba išjungia elektros variklį tokiu būdu užtikrindamas ratus sukančios jėgos – gautos sukantis varikliui ir minant dviratininkui – tolygumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visą informaciją dviratininkas mato ant dviračio vairo esančiame ekrane ir gali pasirinkti važiavimo režimą - ekonominį, komforto ar sporto.

„Ford“ e-dviračio varomoji sistema sudaryta iš pažangiausių elementų, tarp kurių „Shimano Alfine“ 11-os bėgių pavarų mechanizmas ir 2012 m. „Shimano Rapidfire“ perjungėjo rankenėlės. Vietoj tradicinės grandinės įmontuota diržo „Carbon Belt Drive“ sistema, kuri yra švaresnė, lengvesnė ir greičiau transformuoja energiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų