REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugsėjo 23 dieną jau tradicija tapusio lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ metu bus paskelbti geriausi reklamos agentūrų darbai.

REKLAMA
REKLAMA

Menų fabrike „Loftas“  šį vakarą įvyksiančiame renginyje reklamos agentūros bus apdovanotos 13 nominacijų: už geriausius išorinės reklamos, dizaino, interaktyvios reklamos sprendimus (banerius, internetines svetaines, virusines kampanijas), radijo reklamą, pavienę socialinę reklamą ir socialinės reklamos kampaniją, produktų, paslaugų reklamą spaudoje, produktų, paslaugų reklamą televizijoje ir kine, reklamos kampaniją, netradicinės reklamos sprendimus, geriausius vizualinius sprendimus spaudoje ir išorės reklamoje bei televizijoje, tiesioginę rinkodarą.

REKLAMA

Renginio „vinimi“ taps geriausių iš geriausiųjų apdovanojimai: Geriausias festivalio darbas, Metų klientas ir Metų agentūra.

„Lietuvos reklamos rinka pamažu atsigavo po kelis metus trukusios stagnacijos. Todėl bus labai įdomu iš arčiau pasižiūrėti ir įvertinti, kaip tai paveikė reklamos agentūras, kokių kūrybiškų sprendimų jos ėmėsi, kad būtų patenkinti klientų poreikiai“, - teigė Lietuvos reklamos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.

REKLAMA
REKLAMA

„Pastebime, jog pagerėjo mikroklimatas tiek pačiose agentūrose, tiek santykiuose su klientais. Klientai jau nebetraktuoja komunikacijos biudžetų kaip „krištolinio kiaušinio“, kurį reikia labai kruopščiai saugoti nuo kūrybinių išsišokimų ir laiko nepatikrintų, neaprašytų sprendimų“, - įspūdžiais apie pokyčius reklamos rinkoje dalijosi „ADrenalinas 2011“ komisijos narys VRS WPI strateginis planuotojas Antanas Pipiras. Pasak jo, šiemet pastebėtas pokytis ir klientų mąstysenoje. Klientai nebe taip bijo rizikuoti, viskas daroma sparčiau, spontaniškiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kartais dideli tempai baigiasi nesusipratimais „eteryje“, o kartais kaip tik, atvirkščiai: gavus „išsilaisvinimą“ iš griežto valdybų tvirtinimo, agentūroms pavyksta įgyvendinti kūrybiškesnes, drąsesnes idėjas“, - sakė A. Pipiras.

Anot KOMMA atstovės Laurynos Macijauskaitės, šiemet sulaukti 192 darbai. Populiariausia kategorija – dizainas, joje sulaukta 30 darbų. Lyginant su praėjusiais metais darbų gauta nors ir neženkliai, bet daugiau.

2010 metais lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas“ „Metų agentūra“ buvo išrinkta „Not Perfect“. „Metų klientu“ – festivalis „Satta Outside“. „Grand Prix“ prizą iškovojo agentūros „MILK“ darbas – „Aldaris“ alaus televizijos reklama „Ryga kraustosi“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų