REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nekart buvo kritikuojama už nelankstumą klientų aptarnavimo srityje, rašoma kelionių tinklalapyje Makalius.lt. Daugeliui keleivių nepasitenkinimą kelia ne tik dideli mokesčiai už įvairias paslaugas, pvz., bet kokios bilieto informacijos keitimą po „online check in“.

REKLAMA
REKLAMA

Panašu, kad situacija pamažu keičiasi – Ryanair atstovas pranešė, kad nuo šiol keleiviai galės keisti savo lėktuvo bilieto užsakymą, net po to, kai bus atlikę online check in. Žinoma – už papildomą mokestį.

REKLAMA

Naujoji paslauga kainuos 15 eurų/skrydžiui ir bus aktyvuota tik paskambinus į avialinijų rezervacijų centrą. Tik po šių veiksmų keleivis galės vėl prisijungti prie oficialiame kompanijos puslapyje esančios skilties manage my booking, kur galės pakeisti vardą (primename, kad ši paslauga kainuoja 385 Lt/skrydžiui), ar pakeisti skrydžio datą (paslauga kainuoja 30 eurų, be to reikia sumokėti kainos skirtumą už bilietą pasirinktai naujai datai).

Ryanair vadovai tiki, kad ši paslauga bus labiausiai naudinga dažnai skraidantiems keleiviams, kurie paprastai lėktuvo bilietus perka pusmečiui į priekį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų