REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Įspūdingą tempą visuose šeštadienio greičio ruožuose demonstravęs ir žymesnių klaidų išvengęs pirmąją 300 ežerų ralio dieną greičiausias pasirodę esąs Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas. Jie antrojoje vietoje likusius Benediktą Vanagą su Irina Kolomeytseva lenkia beveik 44 sekundėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Atviroje po specialaus Zaraso saloje surengtoje spaudos konferencijoje V. Švedas sakė, kad jų pranašumas po pirmos dienos techniniame ralio sporte dar nėra visa lemiantis. „Taip, pranašumas, ypatingai ralio varžyboms yra didelis, tačiau ralis yra technikos sportas – galime pradurti padangą ar automobilis sugesti ir jo nebeliks“, - kalbėjo lenktynininkas.

REKLAMA

Trečioje vietoje liko svečiai iš Rusijos, kurių ekipažo vairuotojas - 17-metis Vasilijus Gryazinas, kol kas netgi neturi vairuotojo pažymėjimo, todėl trasoje jo „Mitsubishi Lancer Evo IX“ pasirodo su „M“ raidė ant galinio stiklo. Ketvirti po šešių greičio ruožų liko Rokas Lipeikis su Inga Lipeikyte.

Šeštadienį, rugpjūčio 12 d. popietę Zarasų apylinkėse prasidėjo antrasis „300 Lakes Rally“ ralis. Kaip juokaudamas dar likus savaitei iki ralio sakė Zarasų rajono savivaldybės meras Arnoldas Abromavičius už bilietą žiūrovai gaus pramogą, gerus įspūdžius ir puikų orą. Būtent taip ir įvyko – penktadienio vakarą praūžus liūčiai šeštadienis ralio dalyvius ir gerbėjus pasitiko puikiu oru.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip rimtai į šį renginį žiūri Zarasų mieto valdžia buvo galima matyti dar neprasidėjus lenktynėms. Serviso zonai varžybose dalyvaujančių komandų techninėms komandoms įsikurti  buvo paskirta centrinė miesto aikštė. Tie ralio žiūrovai, kuriems automobilių aptarnavimas ir remontas ralio įdomus turėjo retą galimybę Lietuvoje iš arti stebėti, kaip vyksta pasiruošimas lenktynėms.

Lenktynės šeštadienį pradėjo 64 iš 69 užsiregistravusių ekipažų. Puikiai pirmąją varžybų dieną pradėjo Dominyko Budvilo ir Renato Vaitkevičiaus ekipažas, važiuojantis „Mitsubishi Lancer Evo X“ automobiliu. Po pirmojo greičio ruožo jie išlaikė „saugų“ penkių sekundžių atstumą nuo tokio paties modelio „Mitsubishi“ naudojančių Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažo. Antrajame greičio ruože greitį pradėjo rodyti Deividas Jocius ir Gediminas Žliubas, kurie nusileido tik Dominykui Budvilui su Renatu Vaitkevičium. Įspūdingą greitį demonstravusiam D. Budvilui diena baigėsi virtimu ant stogo trečiajame greičio ruože.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pagavęs ritmą D. Jocius laimėjo ir trečią bei ketvirtą greičio ruožus, tačiau penktojo nebaigė dėl technikos gedimo. Visą dieną laikęsis pirmajame trejete po penktojo greičio ruožo į lyderių gretas išsiveržė Vytauto Švedo ir Žilvino Sakaulausko ekipažas, už nugarų palikę Benediktą Vanagą su Irina Kolomeytseva. Greičiausias iš „Subaru“ automobilių nuo lenktynių lyderių prieš specialųjį etapą Zaraso saloje atsiliko net 42 sekundes.

Daugiausiai aukų šeštadienį pareikalavo „Charlie Pizza Top Speed“ greičio ruožas. Po ilgos tiesiosios, kurioje buvo įrengtas metalinis tramplinas sekė „S“ formos posūkis su stačiu šlaitu išorinėje dalyje. Čia buvo matuojamas ir automobilių greitis, tačiau tuoj po tramplino įsibėgėjusiems dalyviams teko intensyviai stabdyti. Neįvertinę situacijos griovyje apsilankė rusų ekipažas Aleksejus Shenetas ir Andrejus Stukovas su „Mitsubishi Lancer Evo X“, o Arūno Lopetaičio vairuojamas „Renault Clio“ nors ir „išlipo“ iš grovio sava eiga, nuvažiavęs po porą metrų sustojo. Sulaužyta priekinė važiuoklė šiam ekipažui reiškė lenktynių pabaigą.

REKLAMA

Pirmoji 300 ežerų ralio diena baigėsi specialiu greičio ruožu Zaraso saloje. Ten prieš savaitę šėlo roko festivalio „Galapagai / Roko naktys“ lankytojai dabar buvo įrengta žiedinė trasa su dirbtiniais tramplinais. Dalyviai buvo suskirstyti poromis pagal rezultatus ankstesniuose greičio ruožuose ir netaisyklingo ovalo formos trasoje startavo po du. Persekiojimo lenktynės suteikė raliui savotiškos intrigos, juolab, kad į trasą stodavo visiškai skirtingi automobiliai: „Mitsubishi Lancer Evo IX“ prieš „Renaul Clio“, „Honda Civic Type-R“ prieš „BWM Compact“ ar „Subaru Impreza WRX STI“ prieš trečios kartos „Volkswagen Golf“.

Dirbtiniai tramplinai buvo trasos dalis, todėl juos privalu įveikti visiems sportininkams. Paskutinių šuolių išbandymo neatlaikė du „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobiliai – vienam jų lūžo galinė spyruoklė, kitam neatlaikė pakabos svirtis. Kaip ir buvo galima prognozuoti daugiau žiūrovams negu lenktynininkams skirtas specialusis greičio ruožas situacijos rezultatų lentelėje nepasikeitė– V. Švedas išlaikė lyderio poziciją, antras liko B. Vanagas, o trečias – V. Gryazinas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų