REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors apie naująjį „Porsche 911“ žinoma jau labai daug detalių, naujos kartos kultinis automobilis oficialiai debiutuos tik rudenį, Frankfurto automobilių parodoje. Todėl „Porsche“ vis dar laiko šio automobilio prototipus kiek toliau nuo vaizdo kameromis ir fotoaparatais ginkluotų smalsuolių.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau tai vienur, tai kitur šią naujieną užfiksuoja smalsios akys. Praėjusią savaitę naujasis „Porsche 911“ buvo pastebėtas Vokietijoje, kai bandymų metu užsuko į degalinę. Priešserijinis automobilis buvo be jokios maskuotės. Automobilį pastebėjo kažkoks  akylas vairuotojas, o toliau viskas įvyko labai greitai – laikais, kai filmavimo kamera yra kiekviename telefone, o internetas prieinamas kiekvienuose namuose, neįamžinti tokio reginio būtų tikras apsileidimas.

REKLAMA

Automobilis išlaikė tipines proporcijas, tačiau tai jau visiškai naujas modelis. Automobilio kėbulas ūgtelėjo, didesnė bazė. Tai reiškia, kad automobilio gale turėtų būti daugiau vietos. Nors automobilis bus didesnis, tačiau galės puikuotis mažesniu nei dabartinio modelio svoriu, kadangi naujo modelio kėbule bus naudojama labai daug aliuminio.

Yra evoliucijos ženklų ir techninėje automobilio dalyje. Štai vietoje hidraulinio vairo stiprintuvo dabar bus montuojamas elektrinis stiprintuvas. Automobilio salone jau nebus rankinio stabdžio svirties – kaip ir daugumoje šiuolaikinių automobilių čia atsiras stovėjimo stabdžio elektroninio valdymo mygtukas.

„911 Carrera“ versijoje ratus suks 3,4 litro darbo tūrio 350 a.g. opozicinis motoras, na o „Carrera S“ puikuosis 400 a.g. 3,8 litro darbo tūrio varikliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų