REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausia pasaulyje mažmeninės prekybos drabužiais kompanija „Inditex“ pranešė apie ketinimus internetu prekiauti  savo prekės ženklais paženklintais gaminiais.

REKLAMA
REKLAMA

Su šia kompanija bendradarbiaujančios įmonės „Apranga“ generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko teigimu,  kai kurių prekės ženklų e. parduotuvės atsiras ir Lietuvoje.

REKLAMA

Šiuo metu „Apranga“ su „Inditex“ turi 5 frančizės sutartis dėl „Zara“, „Bershka“, „Pull & Bear“, „Stradivarius“ ir „Massimo Dutti“ tinklų vystymo Baltijos šalyse. Naujausias šio portfelio prekės ženklas yra „Massimo Dutti“, kurio pirmąją parduotuvę Lietuvoje bendrovė planuoja atidaryti rugpjūčio pabaigoje.

„Galiu pasakyti tik tiek – internetinės prekybos drabužiais rezultatai Europoje nėra įspūdingi“, - tikina generalinis direktorius.

REKLAMA
REKLAMA

Dabar „Inditex“ savo prekių ženklų drabužius parduoda 78 šalyse, daugiau kaip 5000 parduotuvių. Gegužės pradžioje ji pranešė, kad savo prekės ženklus Serbijoje ir Juodkalnijoje valdys tiesiogiai ir pati pasamdė visą personalą. „Inditex“ panašiu keliu jau anksčiau buvo pasukusi ir Japonijoje: įsigijusi paskutinius 15% „Zara Japan“ akcijų, ji valdo 100% jos akcinio kapitalo.

2011-ųjų birželį „Apranga“ savo frančizės sutartis su „Inditex“ pratęsė iki 2014 metų, rašo eVersus.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų