REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pietų Korėjos gyventojai nuo šiol turės galimybę apsipirkti virtualiose parduotuvėse, kurios įrengtos metro stočių požemiuose. Virtualiose lentynose siūlomas prekes bus galima įsigyti naudojant dvimačius brūkšninius kodus, vadinamus QR kodais, juos nuskenuojant išmaniaisiais telefonais. Ši kodų technologija – jokia naujovė, tačiau tokio tipo virtualių parduotuvių tinklas – šis tas naujo.

REKLAMA
REKLAMA

Idėją steigti virtualių parduotuvių tinklą įgyvendino bendrovei „Tesco“ priklausančiame tinkle „HomePlus“ dirbantys rinkotyros specialistai. Jie paskaičiavo, jog pietų korėjiečiai itin daug laiko skiria darbui ir jiems beveik nelieka laiko lankytis parduotuvėse. Tačiau bent sykį per savaitę būtiniausiais produktais apsirūpinti vis tiek reikia. Tad virtualaus apsipirkimo schema pasirodė labai patraukli ir perspektyvi.

REKLAMA

Metro stotyse „Tesco“ įrengė skydus, ant kurių išklijuoti produktų atvaizdai. Prie tokios vitrinos priėjęs pirkėjas pasirenka reikalingą prekę ir mobiliuoju telefonu nuskenuoja šalia prekės atvaizdo pavaizduotą QR kodą. Tokiu būdu pasirinktas produktas išsyk patenka į virtualų pirkinių krepšelį. Apmokėjimas už prekes atliekamas taipogi išmaniuoju mobiliuoju telefonu. Įsigytos prekės nurodytu adresu pristatomos tos pačios dienos vakarą.

REKLAMA
REKLAMA

Prie virtualios vitrinos priėjęs pirkėjas pasirenka reikalingą prekę ir mobiliuoju telefonu nuskenuoja šalia prekės atvaizdo pavaizduotą QR kodą (©Tesco nuotr.) (nuotr. Gamintojo)Prie virtualios vitrinos priėjęs pirkėjas pasirenka reikalingą prekę ir mobiliuoju telefonu nuskenuoja šalia prekės atvaizdo pavaizduotą QR kodą (©Tesco nuotr.) (nuotr. Gamintojo)

Galbūt tokia apsipirkimo forma lūkuriuojant metro traukinio yra iš tiesų gana nebloga alternatyva žmogui, stokojančiam laiko vykti ir vaikščioti po parduotuves. Bandomojo eksperimento rezultatai atskleidė, jog jo vykdymo metu virtualios parduotuvės paslaugomis pasinaudojo 10 287 žmonės, o virtualios prekybos apyvarta eksperimento laikotarpiu išaugo 130 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų