REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar susimąstėte, kad jūsų telefono sąskaita gali būti suklastota ir iš jūsų slapta pasisavinami pinigai? Ar atliekų išvežimo mokesčiai sužlugdė jūsų kompaniją? Mokesčiai už saugumo paslaugas verčia jus jaustis nesaugiai? Jeigu taip, jūs toks ne vienas.

REKLAMA
REKLAMA

„SIB Development & Consulting found“ tyrimai parodė, kad 95 proc. visų jūsų reguliarų mėnesinių sąskaitų yra suklastotos, t.y. jose yra klaidų, o už mokesčius dažnai permokate. Jeigu jūs turite kompaniją, įstaigą, klientus, dažniausiai už savo sąskaitas jūs mokate per daug.

REKLAMA

Birželio 2-ają „AT&T“  iškėlė bylą dėl nepagrįstai sumokėtų 32 mln. JAV  dolerių  mokesčių už mobiliųjų telefonų planus. Balandį, po Teisingumo ministerijos tyrimo, „Verizon Communication“ sutiko, kad kontraktus sudarę klientai permokėjo apie 93,5 mln. JAV dolerių bei prisipažino savo klientams siųsdavę klaidingas sąskaitas.

Tą patį mėnesį Los Andželo „Water & Power“ departamentas išsiaiškino, kad daugelis firmų mokėjo komunalinius miesto mokesčius už atliekų išvežimą, net ir tuo atveju, jei jie samdėsi privačias įmones, kurios išveždavo jų šiukšles. Buvo gauta apie 6 000 nusiskundimų. Pareigūnai tikina, kad prireikė 8 mėnesių kompensacijoms padengti. 2001 metais Los Andželas išsprendė nesusipratimus ir sutiko padengti klientų, kuriems pateikė suklastotas sąskaitas, nuostolius.

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusį spalį atlikus federalinės komunikacijos komisijos tyrimą, „Verizon Communication“  savo klientams sumokėjo 77 mln. JAV dolerių ir baudų. Kompanija tikina, kad nuostolius atlygino 15 mln. klientų. Pasak FCC priverstinio vykdymo biuro  vadovės, Michele Ellison, kompanija kompensacijas klientams išmokėjo dviejų metų laikotarpyje.

Šiandieniniame pasaulyje visi kaip įmanydami taupo pinigus. Bet kaip neišlaidauti ir taupyti pinigus kai jus nuolatos apgaudinėja?

Žemiau pateikiame paprastus patarimai, kurie gali padėti bet kuriam iš mūsų:

Prieš pasirašydami kokį nors kontraktą, atidžiai perskaitykite visą sutartį, ypač tas vietas, kur atspausdinta smulkiu šriftu. Dažnai kompanijos pasirenka smulkesnį šriftą savo naudai, tikėdamiesi, kad dauguma klientų to nepastebės ir neperskaitys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kontraktuose ieškokite sąlygų, kuriose nurodomi jūsų įsipareigojimai, t.y. kad kompanija „neprirakintų“ jūsų, ir galėtumėte atsisakyti jos paslaugų, kada tik panorėję. Jei jūsų netenkina tam tikra kontrakto dalis, nepasirašykite jo anksčiau laiko. Didelės įmonės siūlo standartines sutartis, tačiau tai nereiškia, kad jos negali keisti tam tikrų punktų.

Įsitikinkite, kokios bus jūsų vieno mėnesio įmokos. Didelės kompanijos dažnai neatsižvelgia, į tai kad esate paprastas tarnautojas ir gali jums pasiūlyti 150 Amerikos dolerių mokestį per mėnesį, kas atsieitų 7 200 dolerių per metus. Atkreipkite dėmesį į punktus, kurie yra atnaujinti. Dauguma sutarčių atnaujina punktus jums to nežinant, taigi, jei jus neatsisakote tam tikros paslaugos, jūs ir toliau už ją sėkmingai mokate. Išsiaiškinkite, kiek už tam tikrą paslaugą mokėsite po pusės metų ar po metų. Kartais kompanijos nesako, kad ketina padidinti plano mokestį ateityje.

REKLAMA

Kitas nesantaikos obuolys: jei perkeliate ar uždarote savo įmonę, patikrinkite visus kontraktus ir sudarytas sutartis. Galbūt šiukšlių ar kabelinio interneto sutartis vis dar nenutraukta, nors įmonė jau seniai nebeegzistuoja? Jei taip, jūs ir toliau už paslaugas mokate pinigus.

Daugelį šių problemų jūs galite išspręsti pats arba paveskite tai savo pavaldiniui. Galbūt jums vertėtų pasisamdyti konsultantą, kuris padės išnagrinėti jūsų kontraktus ir pasiūlyti kainų mažinimo strategijas? Jūs net nenutuokiate, kad galbūt sėdite ant aukso kasyklos santaupų, kurios tik ir laukia, kol jas išnaudosite.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų